پرداخت بیش از یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان فطریه در استان مرکزی
کد خبر: 3723188
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

پرداخت بیش از یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان فطریه در استان مرکزی

گروه اجتماعی - مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی تاکنون بیش از یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان در قالب زکات فطره به محرومان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی کمک کردند.

پرداخت بیش از یک میلیارد و 144 میلیون تومان فطریه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه در روز عید سعید فطر بیش از هزار پایگاه ثابت و سیار در سطح استان مستقر شد، گفت: مردم استان مرکزی تاکنون بیش از یک میلیارد و 144 میلیون تومان در قالب زکات فطره به محرومان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی کمک کردند.
وی با بیان اینکه کمک‌های خیران بر اساس نیازسنجی و با اولویت ضروری خانوارهای تحت حمایت بین مددجویان توزیع می‌شود،
مطرح کرد: درمان بیماران، تهیه جهیزیه، ساخت و تعمیر و بهسازی مسکن، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و رفع مسائل معیشتی مددجویان از این موارد ضروری است.
مدیر کل کمیته امداد استان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم ومشارکت خوب خیران استان در برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، گفت: هزار و 566 حامی در ایام ماه مبارک رمضان حمایت از هزار و 851 یتیم و فرزندان محسنین را عهده‌دار شدند.
وی در پایان گفت: کمیته امداد خادم محرومان است و تمامی خیرات، احسان و انفاق مردم با همان نیت مردم و در همان مناطق بین محرومان توزیع می‌شود. همچنین فطریه و کمک‌های مردمی در همان روز عید سعید فطر بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت استان مرکزی توزیع شد.
انتهای پیام

captcha