طرح تریبون ملت در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3723202
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

طرح تریبون ملت در البرز اجرا می‌شود

گروه فرهنگی- رئیس سازمان بسیج رسانه البرز از اجرای طرح تریبون ملت در البرز خبرداد و گفت: این طرح با هدف احصای نیازمندی مردم اجرا می‌شود.

طرح تریبون ملت در البرز اجرا می‌شود

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این سازمان برای پیگیری مطالبات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و تمام ظرفیت‌های خود را برای انجام این مهم به‌کار خواهد بست.
وی افزود: یکی از محورهای مهم و مورد توجه در برنامه‌ریزی‌های سازمان بسیج رسانه استان البرز در سال جاری پیگیری مطالبات مردم از طریق مسئولان است و تریبون ملت بهترین راه برای ارتباط مستقیم با مردم و آگاهی از نیازهای آنان است.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه در برنامه تریبون ملت، مردم مشکلات و سوالات خود را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و غیره صراحتا مطرح می‌کنند، اضافه کرد: سازمان بسیج رسانه از طریق رسانه‌های انقلابی و مطالبه گر استان، این مطالبات را عمومی و پیگیری می‌کند و در مقابل مدیران را برای پاسخگویی در برابر خواست مردم قرار می‌دهد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم حرکت مدیران مسئول به سمت رفع مشکلات مردم، تصریح کرد: اگر مدیران مسئول مشکلات مردم را درک کنند، قطعا برای رفع آن اقدام می کنند و درصدد هستیم با رسانه ای کردن مشکلات مردم توسط رسانه‌های معتبر و انقلابی استان، مطالبه گری داشته باشیم که قطعا این اقدام ثاثیر مثبتی خواهد داشت.
وی با تاکید براینکه سازمان بسیج رسانه استان البرز برای تحقق اهداف طرح تریبون ملت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: اگر این طرح تاثیرگذار نباشد و نتواند موجب جلب اطمینان خاطر مردم شود، قطعا تاثیر منفی نیز نخواهد داشت.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه ملت ایران بهترین مردم هستند و مسئولان باید قدر آنها را بدانند و در مقابل مردم پاسخگو باشند، افزود: مسئولان باید برنامه هایی را در اولویت کاری خود قرار دهند که پاسخگوی مطالبات مردم بوده و موجب جلب رضایت آن‌ها شود.
وی گفت: ممکن است نتوانیم برخی از مشکلات و دغدغه‌های مردم را رفع کنیم اما برای پیگیری و به نتیجه رساندن این مطالبات اقدام می کنیم چرا که برای حفظ و حراست از کیان نظام جمهوری اسلامی به حمایت و پشتیبانی مردم نیازمندیم.
انتهای پیام./

captcha