بی‌خیالی مقابل دشمن، خودکشی است
کد خبر: 3723216
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

بی‌خیالی مقابل دشمن، خودکشی است

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بی‌خیالی در مقابل جریانی که دشمن دنبال می‌کند، خودکشی است.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز27 خرداد در دیدار با جمعی از اعضای دبیرخانه کنگره دو هزار شهید استان، اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیاری در اختیار دبیرخانه کنگره شهدای استان است که برای حاصل شدن موفقیت باید از مشارکت مردم بهره برد.

بی‌خیالی در مقابل دشمن، خودکشی است

وی با بیان اینکه نام و یاد شهدا یک ظرفیت است که باید به درستی تبیین شود، افزود: همچنین باید از ظرفیت نیروهای مساجد، ائمه جماعت، ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی استفاده شود تا زبان بیان این مسائل در جامعه شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نمایشگاه" حرا تا حرم"، بیان کرد: باید به صورت کارشناسی در نمایشگاه " حرا تا حرم"، طرح و برنامه استکبار از ابتدا تاکنون برای تصرف کشورهای اسلامی و تاراج آنان برای تفهیم مردم به نمایش گذاشته شود.

عبادی اظهار کرد: باید از هریک از دو هزار شهید خراسان جنوبی یک جمله بدون تکرار و کارشناسی شده متناسب با نیاز جامعه انتخاب و مطرح شود.
وی افزود: باید با توجه به مسئله نفوذ دشمن به صورت مستدل مردم را متوجه این امر کنیم که بعضی از شعارها و سخنان مانند " نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" حرف استکبار و بیگانه است که افرادی در داخل نیز آن را تکرار می‌کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن با نفوذ برای ما تصمیم‌سازی و تصمیم گیری می‌کند، تصریح کرد: شهدا به ما نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که همواره از فیوضات آنان بهره مند می‌شویم.
عبادی افزود: حیات و سلامت ما در دین و جامعه وابسته به شهدا است و اگر ایثار شهدا نبود، د دشمن امروز پشت دیوار کشور بود.
وی اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی مردمی با ایثار و با ایمان هستند که همواره در کارهای خیر حرف اول را می زنند و ما مسئولین هستیم که باید مقدمات کار را فراهم کرده و باور و انگیزه در جامعه ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر چنانچه در سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید ایران بعد از فلسطین، هدف و لقمه استکبار بود، یادآور شد: بی‌خیالی در مقابل جریان دشمن، خودکشی است.

 انتهای پیام

captcha