ارائه ۵۹۷ فقره آموزش چهره به چهره و کارگاهی توسط پلیس لرستان/۴۰۰ هزار نفر آموزش دیدند
کد خبر: 3723221
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
مهدیان‌نسب خبرداد:

ارائه ۵۹۷ فقره آموزش چهره به چهره و کارگاهی توسط پلیس لرستان/۴۰۰ هزار نفر آموزش دیدند

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به ارائه ۵۹۷ فقره آموزش چهره به چهره و کارگاهی و آموزش ۴۰۰ هزار نفر و حضور در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد و همچنین محلات آسیب‌زا، گفت: پنج اولویت را برای بهبود روند کاری و خدمت به مردم در نظر گرفته‌ایم که با تلاش همکاران بتوانیم موفق شویم.

ارائه 597 فقره آموزش چهره به چهره و کارگاهی توسط پلیس لرستان/400 هزار نفر آموزش دیدند

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهديان‌نسب، فرمانده انتظامی لرستان امروز، 27 خرداد در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بروجرد با بیان این‌که استان لرستان در وضعیت امنیت مطلوب قرار دارد، گفت: شهرستان بروجرد جزء شهرستان‌های امن است.
وی با اشاره به اجرای دو هزار و 886 طرح علاوه‌بر مأموریت‌های جاری و کسب رتبه اول استان در کشف سرقت‌ها و افزایش 8 درصدی کشفیات نسبت به سال قبل، افزود: 8 درصد کاهش سرقت‌ها داشته‌ایم ضمن این‌که رتبه دوم در کشور را کسب کرده‌ایم.
مهديان‌نسب افزود: در استان پنج اولویت را برای بهبود روند کاری و خدمت به مردم در نظر گرفته‌ایم که با تلاش همکاران بتوانیم موفق شویم.
فرمانده انتظامی استان لرستان با تأکید بر این‌که پیشگیری و کشف کار پلیس است، بیان کرد: امنیت یک فرایند چندوجهی است که همه ادارات باید پلیس را یاری کنند.
وی با اشاره به کاهش 8 درصدی تصادفات در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی و انهدام 22 باند سارق مسلح و عادی، اضافه کرد: مقابله و مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر اولویت اصلی کار پلیس است که در این راستا 4 تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 20 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم ضمن این‌که 18 هزار و 545 قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد دستگیرشده است.
این مقام ارشد انتظامی استان مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از دیگر اقدامات مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و در ادامه به بحث ارتقاء حوزه حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: این مهم در دستور کار قرار دارد زیرا دشمنان به‌دنبال بی‌بندوباری هستند تا جوانان ما را به انحراف بکشانند.
مهدیان‌نسب با بیان این‌که در بحث نزاع و درگیری جزء استان 25 در کشور هستیم ضمن این‌که به ترتیب در زمینهٔ نزاع و تیراندازی 9 و 7 درصد کاهش داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به تماس 800 هزار شهروند با پلیس 110 و عملیاتی کردن 73 درصد تماس‌ها، گفت: بقیه تماس‌ها مشاوره‌ای بوده است.
وی در ادامه با اشاره به این‌که انتظامی لرستان در وضعيت امنيتی مطلوب و شهرستان بروجرد نیز جز شهرهای امن و ولايت‌مدار استان است، گفت: در این مدت که توفیق خدمت در استان را داشته‌ام چندين طرح در راستای ارتقاي امنيت اجتماعی انجام و 16 طرح برنامه‌ریزی و به‌طور مستمر اجراشده است.
این مقام انتظامی در ادامه از تعامل و همکاری فرماندهان و مسئولان اداره اطلاعات، بسيج و سپاه، ارتش و دیگر ادارات با پلیس تقدير کرد و گفت: اقدامات پلیس استان و شهرستان بروجرد در بحث کاهش سرقت و تصادفات، ارتقا حجاب و عفاف و پیشگیری از وقوع جرم ستودنی است.
مهدیان‌نسب به ارائه 597 فقره آموزش چهره به چهره و کارگاهی و آموزش 400 هزار نفر و حضور در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد و همچنین محلات آسیب‌زا اشاره کرد.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه از اقدام کارشناسی با حضور تیم مهندسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای احداث ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد خبر داد و گفت: ستاد فرماندهی انتظامی لرستان در راستای ارتقای امنیت و احساس امنیت اقدامات چشمگیری در سطح استان به‌ویژه در شهرستان بروجرد انجام داده است.
وی تصریح کرد: تأمین اعتبار مالی یک میلیارد تومانی برای احداث پاسگاه «شیروان»، ارتقای کلانتری و پاسگاه‌های بروجرد، اقدام کارشناسی با حضور تیم مهندسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای احداث ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد که در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده ازجمله اقدامات صورت گرفته در این شهرستان است.
فرمانده انتظامی لرستان همچنین از اجرای برنامه‌های کنترل محسوس و نامحسوس، کمک‌افزایی، انجام اقدامات پیشگیری از جرم و ارتقای توان عملیاتی برای ارتقای امنیت در شهرستان بروجرد خبر داد و افزود: با توجه به این‌که بروجرد یکی‌از شهرستان‌های مهم لرستان است، اقدامات و حرکت روبه‌جلوی فرماندهی انتظامی لرستان در این شهرستان همچنان در دستور کار قرار داشته و در آینده نیز شاهد انجام اقدامات ویژه دیگری خواهیم بود.
مهدیان‌نسب با تأکید بر این‌که نیروی انتظامی خود را سرباز ولایت و خادم مردم می‌داند، ادامه داد: حرکت روبه‌جلوی پلیس لرستان در راستای ارتقای امنیت در شهرهای مختلف ازجمله شهرستان بروجرد، با جدیت ادامه خواهد داشت و تابلوی ما در این حرکت روبه‌جلو «تابلوی بهبود مستمر» است.
در پایان از زحمات علی‌رضا دلیری، فرمانده انتظامي سابق بروجرد تقدیر و مهدی‌پور غلامحسین به‌عنوان فرمانده جدید اين نیرو معرفی شد.

انتهای پیام

captcha