برگزاری ۹۶۰ گفتمان دینی در مدارس همدان
کد خبر: 3723227
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

برگزاری ۹۶۰ گفتمان دینی در مدارس همدان

گروه فرهنگی - حجت‌الاسلام علی دشتکی گفت: ۹۶۰ گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان در استان همدان برگزار شد.

برگزاری 960 گفتمان دینی در مدارس همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: با همکاری ۸۰ استاد، 960 گفتمان دینی در ۲۴۰ مدرسه استان همدان و در مدارس سمپاد و صدرا و نمونه‌های دولتی برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: این گفتمان‌ها با موضوعات دین و زندگی، ارتقا سواد رسانه ای، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.
وی تعداد گفتمان‌های دانش آموزی برگزار شده در استان همدان را ۹۶۰ گفتمان عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲۴۰ گفتمان در مدارس و برای اولیا و مربیان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام دشتکی بابیان اینکه گفتمان‌های همایشی با موضوعات ذکر شده در ۱۰ پایگاه سلامت اجتماعی نیز برگزار شد، گفت: طی سال تحصیلی گذشته ۹۶۰ گفتمان دانش‌آموزی در استان همدان برگزار شد.
وی عنوان کرد: تعداد گفتمان ویژه دختران ۴۰۶ مورد و گفتمان پسران ۳۱۴ مورد و گفتمان اولیا و مربیان نیز ۲۴۰ مورد بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تعداد شرکت کنندگان در گفتمان‌های دانش آموزی را ۳۳ هزار و ۶۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: در هر گفتمان میانگین ۳۵ نفر شرکت داشته اند.
وی به شرکت ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر در گفتمان‌های همایشی اشاره کرد و گفت: این گفتمان‌ها با میانگین شرکت ۸۵ نفر در هر گفتمان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام دشتکی اضافه کرد: تعداد گفتمان‌های همایشی برگزار شده در پایگاه‌های سلامت اجتماعی باموضوعات دین و زندگی ۱۳۱ مورد، ارتقا سواد رسانه ای ۲۸ مورد، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ۳۲ مورد و آسیب‌های اجتماعی ۱۴۵ مورد گفتمان بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: این برنامه‌ها با حضور خانواده‌ها در مساجد و حسینیه‌ها برگزار شده است.
انتهای پیام

captcha