فراخوان مقالات و طرح‌های پژوهشی «حمایت از کالای ایرانی» اعلام شد
کد خبر: 3723248
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

فراخوان مقالات و طرح‌های پژوهشی «حمایت از کالای ایرانی» اعلام شد

گروه اجتماعی ــ معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اقدام به فراخوان مقالات و طرح‌های پژوهشی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» کرده است.

فراخوان مقالات و طرح‌های پژوهشی «حمایت از کالای ایرانی» اعلام شد

به گزارش ایکنا از قم، فراخوان مقالات و طرح‌های پژوهشی با موضوع حمایت از کالای ایرانی از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.
هدف از اجرای این برنامه، پیروی از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق شعار سال تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» است.
ضرورت و فلسفه مصرف کالای ایرانی، آسیب‌شناسی مصرف بی‌رویه کالای غیرایرانی(آسیب‌های فرهنگی، سیاسی، اخلاقی، اقتصادی و غیره) و راهبردها و راهکارهای حمایت از کالای ایرانی(راهکارها در حوزه رسانه، تبلیغات، زنان، دانشگاه، حوزه‌های علمیه و غیره) از جمله محورهایی است که برای فراخوان مقالات در نظر گرفته شده است.
پژوهشگران می‌توانند در طرح‌های پژوهشی خود به ارائه راهکارهای عدم گرایش به کالای ایرانی از منظر روان‌شناختی، اخلاقی، اعتقادی، تعلیم و تربیت و غیره بپردازند.
اساتید، پژوهشگران، دانش‌آموختگان سطح ۲و ۳ و ۴ و طلاب شاغل به تحصیل در سطح سه و چهار می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند؛ همچنین علاقه‌مندان، آثار خود را تا پایان شهریورماه به پست الکترونیک به نشانی omourpajohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fahime
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۹
0
0
سلام ببخشید مهلت تمدید نمیشه؟
captcha