موضوعات قرآنی جزو دغدغه‌های جامعه نشده است
کد خبر: 3723255
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

موضوعات قرآنی جزو دغدغه‌های جامعه نشده است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مازندران از داشتن موقوفه مختص قرآن بی‌بهره است، اظهار کرد: هنوز موضوعات قرآنی جزو دغدغه‌های جامعه نشده است.

 موضوعات قرآنی جزو دغدغه‌های جامعه نشده است

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز 27 خردادماه در نشست اعضای کمیته برگزاری مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران که در استانداری برگزار شد، گفت: استان مازندران بیشترین موسسات قرآنی را در سطح کشور دارد و لازم است که مسابقات قرآن با توجه به شایستگی این استان  در سطح بالایی برگزار شود.

وی افزود: متاسفانه اداره کل اوقاف هیچ سازمان و نهادی را در برگزاری این دوره از مسابقات در کنار خود نمی بیند در حالی که هزینه برگزاری مسابقات 150 تا 200 میلیون تومان هزینه دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری 600 محفل انس با قرآن در سطح امام زادگان، تصریح کرد: در سطح  175 امام زاده محفل ترتیل خوانی قرآن برگزار شد.

وی برگزاری طرح نشاط فرهنگی  و اجرای طرح تربیت حافظان قرآن را که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است را نمونه ای از اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

حیدری با بیان اینکه مازندران از داشتن موقوفه مختص قرآن بی‌بهره است، اظهار کرد: هنوز موضوعات قرآنی جزو دغدغه‌های جامعه نشده است.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برای تامین هزینه‌های داوری، جوایز، ایاب و ذهاب، پذیرایی، اسکان اساتید و میهمانان و... نیازمند همیاری و همکاری دستگاه‌ها است.

captcha