طرح نشاط معنوی در ۲۵ بقعه متبرکه البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3723258
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

طرح نشاط معنوی در ۲۵ بقعه متبرکه البرز اجرا می‌شود

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: طرح نشاط معنوی از ۱۶ تیرماه در ۲۵ بقعه متبرکه این استان اجرا می‌شود.

 طرح نشاط معنوی در 25 بقعه متبرکه البرز اجرا می‌شود

حجت الاسلام حسین قبادی در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: طرح نشاط معنوی یکی از ویژه برنامه‌های مهم فرهنگی است که در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال این طرح در 25 بقعه متبرکه البرز اجرا می‌شود، افزود: طرح نشاط معنوی برای دانش‌آموزان دختر و پسر در رده‌‌های سنی هفت تا ۱۸ سال در مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اجرا می‌شود.
این مسئول تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ اسلامی را از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی و سیاحتی و نیز حضور در برنامه‌های معنوی و کتابخوانی از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب طرح نشاط معنوی برای جوانان و نوجوانان پیش‌بینی شده است.
وی همچنین تربیت نسل جوان و نوجوان برای حفاظت از نظام، انقلاب و اسلام را از دیگر اهداف اجرای این طرح ذکر کرد و گفت: کودکان و نوجوانان با حضور در کلاس‌های فرهنگی و هنری این طرح با مسائل دینی و مذهبی آشنا می‌شوند .
قبادی با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این طرح از 15 خرداد آغاز و تا دهم تیرماه ادامه دارد، گفت: علاقمندان می‌توانند با حضور در بقاع مترکه و ادارات اوقاف برای ثبت‌نام اقدام کنند.
معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف البرز اضافه کرد: این طرح از 16 تیرماه تا 31 مرداد در بقاع مترکه البرز اجرا خواهد شد.
انتهای پیام./

captcha