جشنواره کتاب‌خوانی رضوی؛ پلی برای آشنایی با امام رئوف
کد خبر: 3723271
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

جشنواره کتاب‌خوانی رضوی؛ پلی برای آشنایی با امام رئوف

کانون خبرنگاران نبأ ــ برگزیده دوره پیشین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی گفت: این جشنواره دارای تأثیرات بسیار مثبت و آموزنده برای من و فرزندم بود، به‌گونه‌ای که فرزندم از این طریق آشنایی بیشتری را با امام رضا(ع) کسب کرد.

 جشنواره کتاب‌خوانی رضوی؛ پلی برای آشنایی با امام رئوف

معصومه نقابی، برگزیده دوره پیشین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، درباره نحوه آشنایی و شرکت در جشنواره رضوی، عنوان کرد: من عضو کتابخانه عطاملک جوینی بودم و یک کتاب هم نیز گردآوری کردم و به‌خاطر رفت و آمدی که در کتابخانه داشتم با نهاد جشنواره کتاب‌خوانی رضوی آشنا شدم.
وی ادامه داد: ما به‌صورت خانوادگی شرکت کردیم و کتاب و سؤالات را برای خودم و پسرم که بسیار مشتاق بود، تهیه کردم، اما آخرین روزی که می‌خواستم برگه جشنواره را به کتابخانه ببرم برگه گم شد و هر چه گشتیم پیدا نکردیم؛ از آنجایی که این جشنواره برای پسرم خیلی مهم بود به کتابخانه رفتم و به‌صورت اینترنتی و خانوادگی در جشنواره ثبت نام کردیم و به همین دلیل همیشه خدا را برای گم‌شدن آن برگه شکرگزاری می‌کنم چراکه باعث شد ما خانوادگی شرکت کنیم و برنده هم شویم.
برگزیده جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با اشاره به تأثیر بسیار مثبت کتاب‌های جشنواره، عنوان کرد: مطالب کتاب‌های معرفی شده در جشنواره بسیار مفید بود و برای پسرم هم بسیار آموزنده و خوب بود؛ چراکه زمینه آشنایی بیشتر با امام رضا(ع) را پیدا کرد.
وی با بیان اینکه این جشنواره دارای تأثیرات مثبتی بود، گفت: ابتدا پسرم عضو کتابخانه بود و برای من و خودش کتاب به امانت می‌آورد و بعد از مدتی نیز من هم در کتابخانه عضو شدم‌؛ حال فرزند کوچک‌ترم هم که متولد سال 1383 است از کودکی در کتابخانه عضو شده و علاقه زیادی به مطالعه و کتاب دارد.
حدیثه سوختانلو
انتهای پیام

captcha