۲۱ و ۲۲ تیرماه؛ زمان برگزاری رقابت برترین قرآنیان فارس
کد خبر: 3723272
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
موسوی به ایكنا خبر داد:

۲۱ و ۲۲ تیرماه؛ زمان برگزاری رقابت برترین قرآنیان فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان طی روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه جاری خبر داد.

21 و 22 تیرماه؛ زمان برگزاری رقابت برترين قرآنيان در فارس

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه مرحله استانی چهل و یكمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان برگزار می‌شود، زمان برگزاری این آزمون را 21 و 22 تیرماه امسال اعلام كرد.
وی با بیان اینكه این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل و همچنین دعا و اذان‌خوانی برگزار خواهد شد، گفت:‌ در مرحله شهرستانی بیش از 3 هزار و 800 نفر در استان فارس در این مسابقات شركت كردند كه از این تعداد 250 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
موسوی با تصریح اینكه 100 نفر آقا و 150 نفر بانو هستند كه در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند، گفت: مسابقات بانوان در طی روزهای مذكور در سالن عترت اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس و مسابقات آقایان در حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) برگزار خواهد شد.
مدیركل اوقاف فارس اظهار كرد: هنوز سهمیه استان‌ها برای اعزام به مرحله كشوری این مسابقات كه بناست در نیمه دوم مهرماه امسال به میزبانی اراك برگزار شود، مشخص نیست و بعد از برگزاری مرحله استانی، سهمیه هر استان مشخص خواهد شد.
انتهای پیام

captcha