۳۱ خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال «ایده‌های مسجدی» به دبیرخانه
کد خبر: 3723277
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

۳۱ خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال «ایده‌های مسجدی» به دبیرخانه

گروه معارف: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد با اشاره به برگزاری اولین رویداد «بچه‌های مسجد» گفت: آخرین مهلت ارسال «ایده‌های مسجدی» به دبیرخانه این رویداد ۳۱ خردادماه است.

31 خردادماه: آخرین مهلت ارسال «ایده های مسجدی» به دبیرخانه

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از کانون مساجد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به برگزاری اولین رویداد «بچه های مسجد» اظهار کرد: اولین رویداد «بچه های مسجد» با عنوان «ایده های پردازی» در موضوعات فرهنگی و هنری برگزار می شود.
وی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی و حمایت از ایده های موفق در موضوعات فرهنگی هنری (متناسب با نیازهای جامعه و مأموریت‌های ستاد عالی)، شبکه‌سازی کانون‌های موفق جهت هم‌افزایی و جریان‌سازی فرهنگی، معرفی ایده‌های اثرگذار به دستگاه‌ها،سازمان‌های مرتبط و کانون‌ها جهت الگوسازی، پشتیبانی‌های مورد نیاز جهت بسترسازی موفقیت ایده‌های بچه‌های مسجدی است.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: آشنایی با ظرفیت‌های عظیم و فاخر کانون‌های فرهنگی هنری در پیشبرد اهداف والای نظام، کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌ها جهت شناسایی ظرفیت‌های مغفول جامعه، شورآفرینی در جامعه مخاطب و جمع‌آوری و ثبت ایده‌ها از اهداف دیگر این جشنواره است.
حجت الاسلام گرجی بیان کرد: کلیه علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند حداکثر تا تاریخ 31 خردادماه جاری برای ثبت‌نام و ثبت ایده خود به سایت www.javananemasajed.ir و یا www.masajedyazd.ir مراجعه و مطابق توضیحات خواسته شده، ایده یا ایده‌های خود را ثبت کنند.
وی افزود: ایده های ارسالی باید خصوصیات مورد نظر را داشته باشند که شامل دربرگیری و قابل فهم بودن برای طیف گسترده‌ای از مخاطبین باشد، ایده باید موضوعاتی را که حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه صاحب ایده بوده و یا ارتباط عمیقی با تجربیات حرفه‌ای یا شخصی او داشته باشد، در برگیرد، موضوع ایده حاوی یک نوآوری، تجربه بدیع، روشی منحصربه‌فرد بوده و امکان یادگیری و به‌کارگیری آن برای بقیه میسرباشد، موضوع ایده هیجان‌انگیز و جذاب باشد.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: شاخص های مورد نظر داوران در این رویداد نیز شامل نوآوری، جذابیت ایده، شفافیت ایده، مخاطب ‌پسند بودن، ارائه خوب است.
وی در پایان گفت: ما از اعضای کانون ها و افراد صاحب ایده درخواست می کنیم تا ایده های خود را از این طریق ثبت کنند تا بتوان به صورت عملی آنها را در مساجد پیگیری و اجرا کرد.

انتهای پیام

captcha