سامانه سهام عدالت برای ثبت شماره شبای بانكي دو هفته از دسترس خارج مي‌شود
کد خبر: 3723287
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

سامانه سهام عدالت برای ثبت شماره شبای بانكي دو هفته از دسترس خارج مي‌شود

گروه اقتصاد ــ سامانه سهام عدالت براي ثبت شماره شباي بانكي از اول تيرماه به مدت دو هفته از دسترس خارج مي‌شود. چگونگي ادامه دريافت شماره شبا از مشمولان سهام عدالت توسط سازمان خصوصي‌سازي بررسي خواهد شد.

سامانه سهام عدالت براي ثبت شماره شباي بانكي دو هفته از دسترس خارج مي‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌‍ عمومی سازمان خصوصی‌سازی، دریافت شماره شبای بانكی مشمولان جهت واریز سود سال مالی 1395 شركت‌های سرمایه‌پذیر به حساب مشمولان در حالی از 20 فروردین ماه سال 96 تا به امروز از طریق سامانه سهام عدالت است در حال اجرا می‌باشد كه این سازمان با صدور اطلاعیه شماره 13 خود در تاریخ 1397/03/20اعلام كرد: دریافت شماره شبای حساب بانكی مشمولان تا 31 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت و از این تاریخ به مدت دو هفته سامانه سهام عدالت در بخش مربوط به دریافت شماره شبای مشمولان برای بروزرسانی و همچنین بررسی در خصوص نحوه ادامه دریافت شماره شبا از مشمولان سهام عدالت از دسترس خارج خواهد شد و امكان ثبت شماره شبای بانكی جدید در این سامانه فراهم نخواهد بود.

لذا از مشمولان عزیز كه تا به حال موفق به وارد كردن شماره شبای بانكی خود به سامانه سهام عدالت نشده‌اند، درخواست می‌گردد تا از فرصت باقیمانده تا پایان خردادماه جهت ثبت شماره شبای بانكی خود استفاده نموده و طی فرصت مذكور مبادرت به ثبت شماره شبای بانكی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی اینترنتی www.samanese.irنمایند.

شایان ذكر است سایر خدمات این سامانه طی دو هفته مذكور كماكان به عموم مشمولین ارائه می‌شود.

انتهای پیام

captcha