توجه به منشور حقوق شهروندی با راه‌اندازی میز خدمت
کد خبر: 3723309
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
موهبتی مطرح کرد:

توجه به منشور حقوق شهروندی با راه‌اندازی میز خدمت

گروه اجتماعی ـ معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، راه‌اندازی میز خدمت را راهکاری برای تکریم ارباب‌رجوع و توجه به حقوق شهروندی برشمرد و گفت: تکریم ارباب رجوع با عمل و انجام کار، محقق می‌شود.

توجه به منشور حقوق شهروندی با راه‌اندازی میز خدمت

به گزارش ایکنا از لرستان، قائم موهبتی، معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی لرستان که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، بر ضرورت تقویت مزیت‌های تامین اجتماعی تاکید و با ذکر این مطلب که باید شرایط را بهبود فعالیت این سازمان را فراهم کرد، افزود: سازمان تامین اجتماعی منطبق بر ۳۷ شاخص فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به فرازی از سوره احزاب با مضمون «تِلْكَ الْأَيَّامُ نُداوِلُها بَيْنَ النَّاسِ»، با بیان این‌که شان نزول آیه مربوط به جنگ احد است، خاطرنشان کرد: در سرازیری قبر و حساب و کتاب است که میت را تکان می‌دهند و از او حساب می‌کشند، لذا حق آن است که تا زنده هستیم حساب و کتاب خود را مشخص کنیم.
موهبتی با استناد به آیه فوق، خاطرنشان کرد: بنا نیست انسان همیشه پیروز باشد و اگر امروز فرصتی است که ایجابا در اختیار ماست، آن را قدر بدانیم‌ و از آن در راستای ارتقای رضایت‌مندی و خدمت بی‌منت بهره گیریم.
معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با ذکر این مطلب که تکریم ارباب‌رجوع نیز به عمل و انجام محقق می‌شود،میز خدمت را ظرفیتی برای تکریم ارباب‌رجوع دانست و افزود: این میز به واقع پاسخ‌گو و تسهیل‌گر مردم باشد.

فعالیت در میز خدمت تکلیف قرآنی است

وی زمان ماه رمضان را فرصت خوبی برای تمرین تکریم بیشتر به مردم دانست و افزود: فعالیت در میز خدمت تکلیف قرآنی است و تحت این عنوان خدمات‌دهی به مردم را تسهیل کنیم.
موهبتی، خدمات غیرحضوری و الکترونیکی را اولویت دیگر تامین اجتماعی ذکر کرد و ادامه داد: طرح خدمات نوین تسهیل خدمات برای مردم است به طوری که این طرح در حوزه خدمات مشاوره‌ای نیز نقش تسهیل‌گری دارد.
معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی به تراز منفی مصارف و منابع استان اشاره کرد و گفت: می‌بایست با تدبیر عاقلانه، این تراز مثبت شود، کمااینکه کارهای خوبی در مدت زمان فعالیت دکتر حمزه‌لویی در استان انجام شده است.

انتهای پیام

captcha