بقعه امامزاده زینب خاتون(س) اقلید توسعه می‌یابد
کد خبر: 3723322
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

بقعه امامزاده زینب خاتون(س) اقلید توسعه می‌یابد

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقلید از اجرای طرح مودت امامزاده زینب خاتون(س) با هدف اجرای امور عمرانی و توسعه این آستان مقدس با کمک‌های خیرین خبر داد.

بقعه امامزاده زینب خاتون(س) اقلید توسعه می‌یابد

به گزارش ایكنا از فارس، کاظم شهریاری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقلید امروز، 27 خردادماه از اجرای طرح موردت در حرم امامزاده زینب خاتون(س) این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف اجرای امور عمرانی و توسعه این آستان مقدس با کمک‌های خیرین اجرا می‌شود.
وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان به همت هیئت امنای امامزاده زینب خاتون(س) مبلغ 280 میلیون ریال کمک نقدی از سوی خیرین این شهرستان به این آستان مقدس در راستای اجرای طرح مودت با هدف توسعه، گسترش و اجرای امور عمرانی این آستان مقدس اهدا شد.
شهریاری با اشاره به اینکه در آینده نزدیک عملیات عمرانی و ساخت و توسعه این آستان مقدس آغاز خواهد شد، افزود: طرح مودت توسط هیئت امنای و امین بقاع متبرکه به منظور شناساندن اهداف، نیازهای مالی و معنوی، برنامه‌ها و تبادل نظر و یافتن راهکارهای همکاری و مشارکت برای عمران و آبادانی بقاع متبرکه اجرا می‌شود که با اجرای آن رشد و تسریع در ساخت و ساز و توسعه بقاع متبرکه و جمع‌آوری نذورات و تأمین امکانات در دستور کار است.
انتهای پیام

captcha