ارتقای اثربخشی تامین اجتماعی در گرو حمایت دولت
کد خبر: 3723330
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
جهانی مطرح کرد:

ارتقای اثربخشی تامین اجتماعی در گرو حمایت دولت

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تامین اجتماعی لرستان، ارتقای اثربخشی تامین اجتماعی را در گرو حمایت دولت برشمرد و گفت: راهبرد تامین اجتماعی تحقق آرمان‌های مقام معظم رهبری است.

ارتقای اثربخشی تامین اجتماعی در گرو حمایت دولت

به گزارش ایکنا از لرستان، علی جهانی، مدیرکل جدید تامین اجتماعی لرستان امروز یک‌شنبه، ۲۷ خرداد، در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی لرستان که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، اظهارکرد: زندگی در سطوح فردی و اجتماعی همواره در حال تغییر است البته تغییری منجر به توسعه شود، موثر واقع می‌شود.
وی با بیان این مطلب که تغییر و تحول موجب پویایی و تحرک می‌شود، خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی به سمت خدمت‌رسانی، ارتقای کیفیت و پاسخگویی حرکت می‌کند و ما نیز از این مفاهیم تبعیت می‌کنیم.
جهانی بر لزوم تعامل تامین اجتماعی با تمام بدنه جامعه، طبقات اجتماعی و کارفرمایی تاکید کرد و افزود: تامین اجتماعی در خدمت تمام اعضای جامعه است لذا مسئولیت در این سازمان حساس و دشوار است.
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان توسعه پوشش بیمه‌‌ای را از اهداف این سازمان ذکر کرد و ادامه داد: تامین اجتماعی به دنبال تقویت نظام بیمه‌ای را در تمام عناصر اجتماعی است لذا این سازمان فراجناحی و در خدمت تمام طبقات اجتماعی است.
وی با بیان این مطلب که تامین اجتماعی به سمت آرمان‌های نظام اسلامی حرکت می‌کند، عنوان کرد: رفاه اجتماعی هدف نهایی تامین اجتماعی است، کمااینکه مولفه‌های خدمت، رضایت، صداقت و عدالت باید محقق شوند.
جهانی تصریح کرد: شاخص‌های بیمه‌ای باید به سطحی برسد که جایگاه استان را ارتقا دهد این در حالی است که تامین اجتماعی به دلیل اثربخشی در بدنه جامعه نیازمند حمایت است.

انتهای پیام

captcha