اختتامیه طرح «با قرآن در رمضان» در جزء‌خوانی مصلای شهرکرد
کد خبر: 3723351
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

اختتامیه طرح «با قرآن در رمضان» در جزء‌خوانی مصلای شهرکرد

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اختتامیه طرح «با قرآن در رمضان» روز پنجشنبه همزمان با ۲۹ این ماه مبارک ساعت ۱۹ در مصلی شهرکرد برگزار شد.

اختتامیه طرح «با قرآن در رمضان» در جزء‌خوانی مصلای شهرکرد

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه و پر فیض جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان افزود: در ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن هر روز با حضور قاریان ممتاز استان در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد راس ساعت ۱۸ با حضور پرشور عموم مردم برگزار شد.
وی با تاکید بر اهمیت برنامه های قرآنی و تاثیرات آن بر روح انسان و برگزاری مداوم این جلسات گفت: حضور نوجوانان و جوانان در برنامه ی جزء خوانی قرآن کریم نشان از اهمیت والای اینگونه فعالیت ها در بین مردم مومن و با ایمان است که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و انس گیری اقشار مختلف جامعه با قرآن برگزار می شود.
تقی با اشاره به اینکه تلاوت یک آیه در ماه رمضان برابر با ختم یک دوره قرآن کریم در ماه‌های دیگر سال است اضافه کرد: به منظور ترویج فرهنگ تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان در برنامه جزء خوانی مصلی شهرکرد ۲۰۰ هزار تومان کمک هزینه سفر مشهد مقدس در قالب طرح مسابقه « با قرآن در رمضان» اهداء شد.
وی تصریح کرد: برگه های شرکت در قرعه کشی روزانه بین شرکت کنندگان در جزء خوانی توزیع شد و مراسم قرعه کشی در روز پنجشنبه همزمان با ۲۹ ماه مبارک رمضان ساعت ۱۹ بعد از مراسم جزء خوانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و شرکت کنندگان در این مراسم معنوی برگزار شد.

 انتهای پیام

captcha