فعالیت ۸۰۰ روحانی در سطح استان اردبیل
کد خبر: 3723358
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

فعالیت ۸۰۰ روحانی در سطح استان اردبیل

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه تمام مساجد استان اردبیل دارای امام جماعت هستند، گفت: ۸۰۰ روحانی در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

فعالیت ۸۰۰ روحانی در سطح استان اردبیلحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت و گو با ایکنا از اردبیل با اعلام اینکه اعزام روحانی به روستاها به تعداد ۱۷۰ نفر در سال جاری افزایش یافته است، گفت: ۱۳۰ خانه عالم در روستاهای استان احداث شده است.
وی ادامه داد: ساخت خانه های عالم در روستاها و مناطق محروم از جمله برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی جهت ترویج و تعمیق معارف اسلامی و ارتقاء بینش دینی در جامعه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر گسترش تبلیغات در نقاط مختلف مناطق روستایی عنوان کرد: یکی از مهمترین و اساسی ترین تاثیرگذاری تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره است که بهترین اثرگذاری را دارد.
حجت‌الاسلام ستوده با اشاره به اینکه مناطق محروم باید در اولویت کار باشد، تصریح کرد: امر تبلیغ توسط روحانیون و اعزام آنها به مناطق محروم از جمله مهمترین برنامه ما در طول سال است.
وی بیان کرد: علاوه بر روحانیون آقا از ظرفیت بانوان نیز استفاده کردیم و خواهران مبلغه نیز در امر تبلیغ، کارهای فرهنگی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی یاریگر ما هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در حوزه اعتبارات فرهنگی با کاهش درآمد مواجه هستیم، عنوان کرد: با حوزه علمیه به‌عنوان مهمترین زیرساخت، تعامل بسیار زیاد داریم.
انتهای پیام

captcha