کوتاهی در حق انقلاب، پذیرفتنی نیست
کد خبر: 3723362
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

کوتاهی در حق انقلاب، پذیرفتنی نیست

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه کوتاهی در حق انقلاب، پذیرفتنی نیست.

کوتاهی در حق انقلاب، پذیرفتنی نیست

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 خردادماه در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید کاری کنیم تا پویایی انقلاب رقم بخورد، باید افکارمان را روی هم بریزیم تا به تصمیمات مهم نائل آییم.
وی وظیفه ما را تبیین هویت انقلاب و ایجاد امید برای استمرار به آینده دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون‌‌های زیادی بود، اما عزت و آبرو داد و این عزت به ‌نام دین و تشیع بود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه رسالت داریم که اهداف و خدمات نظام را بیان کنیم، بیان کرد: هرگونه کوتاهی در حق انقلاب، پذیرفتنی نیست.
آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به وضعیت انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر، ابراز کرد: کشور در این مدت موفقیت‌‌ها، شکست‌‌ها و همچنین ریزش ‌ها و رویش ‌هایی داشته و دلیل آن طوفان‌‌ها و سیل‌‌های ویرانگر دشمنان بوده، اما انقلاب ماند و به چهل سالگی رسید.
همچنین، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: آنچه که دشمن از درون به دنبال آن است، برجسته کردن ضعف، مشکلات نظام و کوچک شمردن خدمات انقلاب است.
وی با بیان اینکه وظیفه ما معرفی خدمات نظام به مردم است، عنوان کرد: القای ناکارآمدی که دشمن به شدت به دنبال آن است، باید خنثی شود .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر ما ‌در این زمینه ضعیف بودیم دشمن مجبور به صرف هزینه‌های هنگفت نبود، و این موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران را می‌رساند.
احمدی یادآور شد: فضای مجازی ظرفیت بسیار خوبی است که در استان با وجود موفقیت‌های کسب شده در این زمینه، می‌توان اقدامات معناداری انجام داد.
وی افزود: این استان رتبه نخست در پرورش نخبه‌های روحانی حوزه علمیه در سطح کشور را دارد و می‌توان از این ظرفیت بهترین استفاده را برد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید بسیج شویم و خدمات دولت را در این شرایط به مردم معرفی کنیم، چراکه همه ارکان نظام در این خدمات سهیم هستند.
احمدی با اشاره به اینکه اگر در این زمینه کوتاهی کنیم به اصل نظام ضربه زده‌ایم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در این چهار دهه به موفقیت‌های بیشماری دست یافته است.
وی با بیان اینکه نظام سلطه با اصل جمهوری اسلامی مشکل دارد، افزود: به لطف خدا انقلاب اسلامی از گردنه‌های صعب‌العبور زیادی به سلامت گذر کرده و دشمن متوجه قدرت این انقلاب شده است.
انتهای پیام

captcha