تشکیل مجمع خیّرین کارآفرین
کد خبر: 3723375
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

تشکیل مجمع خیّرین کارآفرین

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تعاون لرستان از تشکیل مجمع خیرین کارآفرین در استان خبر داد و گفت: قصد داریم با بهره‌گیری از ظرفیت فکری و مالی افراد خیّر و کارآفرین در بحث ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، رونق تولید و... گام برداریم.

تشکیل مجمع خیّرین کارآفرین/جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان برگزار میشود

به گزارش ایکنا از لرستان، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان امروز دوشنبه، 28 خرداد در جمع خبرنگاران از تشکیل مجمع خیرین کارآفرین در استان خبر داد و اظهارکرد: امسال انجمن صنفی مراکز مشاوره‌ای و خدمات کارآفرینی را تقویت می‌کنیم، چون این مراکز کار تخصصی انجام داده‌ و می‌توانند برای بنگاه‌های اقتصادی و کارآفرین‌ها مؤثر باشند.
وی بیان کرد: جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر را امسال نیز برگزار می‌کنیم و هدف‌مان ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و معرفی فعالان و الگوهای این حوزه به جامعه است.
آشتاب یادآور شد: طرح اشتغال روستایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل در حال اجراست که می‌تواند منشأ تحول بیش از پیش در روستاها باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: یک طرح خوب دیگر در بحث اشتغال، مشاغل خانگی است که آن‌را هم با جدیت دنبال خواهیم کرد و امیدواریم بانک‌های عامل همکاری خوبی برای اجرای این طرح داشته باشد.
وی با بیان این‌که بحث تشکیل مجمع خیرین کارآفرین را در استان پیگیری کرده‌ایم، افزود: قصد داریم با بهره‌گیری از ظرفیت فکری و مالی افراد خیّر و کارآفرین در بحث ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، رونق تولید و... گام برداریم.
آشتاب تأکید کرد: با توجه به وضعیت بیکاری استان باید تمام تلاش‌مان را برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری به کار بگیریم.

انتهای پیام

captcha