چاپ 5 هزار نسخه‌ای قرآن منسوب به امام زمان (عج)
کد خبر: 3723386
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
ایوب‌زاده خبر داد:

چاپ 5 هزار نسخه‌ای قرآن منسوب به امام زمان (عج)

گروه ادب ــ مدیر انتشارات کتابخانه مجلس از چاپ و عرضه نسخه عکسبرداری شده از قرآن به خط استاد نی‌ریزی که به امام زمان (عج) منسوب است در 5 هزار نسخه خبر داد.

چاپ و عرضه 5 هزار نسخه‌ای قرآن منسوب به امام زمان (عج)

نیکی ایوب‌زاده، مدیر انتشارات کتابخانه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ در پاسخ به چاپ فهرست نسخی که در این مرکز نگهداری می‌شود اظهار کرد: همه نسخی که در این کتابخانه نگهداری می‌شود، فهرست‌نویسی شده و در قالب کتاب چاپ می‌شود.

وی همچنین از چاپ و عرضه قرآن به خط استاد نی‌ریزی در این کتابخانه خبر داد و گفت: نسخه فاکس‌میله این قرآن به نمایش درآمده و در قالب 5 هزار نسخه از آن به چاپ رسیده است. بهای هدیه این قرآن با جلد چرم مصنوعی 120 هزار تومان و با چرم طبیعی برابر با 400 هزار تومان است.

ایوب‌زاده درباره ویژگی‌های این قرآن توضیح داد: اصل نسخه این قرآن در کتابخانه مجلس نگهداری می‌شود که به امام زمان (عج) منسوب است. این قرآن با خط استاد نی‌ریزی و در همان قطع نسخه اصلی چاپ شده است.

وی افزود: در چاپ نسخه‌برگردان این قرآن تلاش شده که کیفیت نسخه اصلی به همان شکل لحاظ شده و در هر صفحه نسخه اصلی که در آن از طلا برای کار استفاده شده است،‌ در نسخه عکسبرداری شده،‌ با همان کیفیت از رنگ طلا استفاده شود.

انتهای پیام

captcha