۵۵۰ کانون فرهنگی - هنری مساجد میزبان اجرای طرح اوقات فراغت کردستان
کد خبر: 3723388
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

۵۵۰ کانون فرهنگی - هنری مساجد میزبان اجرای طرح اوقات فراغت کردستان

گروه فرهنگی - دبیر ستاد اوقات فراغت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی کلاس‌های اوقات فراغت در سطح ۵۵۰ کانون مساجد و مراکز و مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی استان خبر داد.

550 کانون فرهنگی – هنری مساجد میزبان اجرای طرح اوقات فراغت کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، دبیر ستاد اوقات فراغت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دیشب، 27 خردادماه در سومین جلسه ستاد اوقات فراغت که در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مجتمع فجر سنندج تشکیل شد، اظهار کرد: جذب و ساماندهی، آموزش‌وپرورش استعدادها و کارکرد تربیتی و اعتلایی فضیلت‌ها از جمله اهدافی است که در ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دنبال می‌شود.
وی از برپایی کلاس‌های اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد و مراکز و مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی استان خبر داد و افزود: در حال حاضر ۵۵۰ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان فعالیت می‌کنند که در ایام تابستان پذیرایی کودکان، نوجوانان و جوانان هستند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در تابستان امسال نیز کلاس‌های اوقات فراغت در سطح مؤسسات قرآنی، انجمن‌های فرهنگی و آموزشگاه‌های هنری دایر می‌شود.
وی بابیان اینکه کلاس‌های اوقات فراغت از ۱۰ تیر سال جاری آغاز می‌شود، افزود: در هر کانون فرهنگی و هنری حداقل دو کلاس با ظرفیت هر کلاس ۲۵ نفر به مدت دو ماه آغاز می‌شود که قریب به ۲۸ هزار نفر از این کلاس‌ها بهره می‌گیرند.
گلباغی به بازدید و نظارت بر کلاس‌ها اوقات فراغت نیز اشاره کرد و یادآور شد: هرسال تیمی از کارشناسان ستاد اوقات فراغت با همراهی مسئولان از این کلاس‌ها بازدید می‌کنند و خوشبختانه هرسال این بازدید با استقبال مسئولان همراه بوده است.
انتهای پیام

captcha