برنامه هیئات مذهبی در لردگان آسیب‌شناسی شد
کد خبر: 3723392
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

برنامه هیئات مذهبی در لردگان آسیب‌شناسی شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع آسیب‌ها و تهدیدهای هیئت‌های مذهبی با شورای هیئت‌های مذهبی در این شهرستان خبر داد.

لردگان؛ میزبان نشست آسیب‌ها و تهدیدهای هیئت‌های مذهبی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، احمدرضا خدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری از برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع آسیب‌ها و تهدیدهای هیئت‌های مذهبی با شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از مسائلی که همواره دشمن به‌دنبال ضربه زدن به‌ نظام است، نفوذ فرهنگی است و مسئولان هیئت‌ها باید بسیار مراقب حرکت‌های مذبوحانه دشمن و رخنه در مسائل مذهبی باشند.
وی افزود: مسئولان هیئت‌ها باید با مسائلی همچون پاسخ‌گویی به شبهات، فرقه‌ها و نحله‌های نوظهور، نقش فرهنگ در مقابله با جنگ نرم، آسیب‌شناسی هیئت‌های مذهبی، سواد و مدیریت رسانه، سبک زندگی اسلامی، مدیریت هیئت‌های مذهبی و رصد نیازهای مخاطب آشنا شوند.

لردگان؛ میزبان نشست آسیب‌ها و تهدیدهای هیئت‌های مذهبی

خدری ادامه داد: هیئت‌های مذهبی در هدایت صحیح فرهنگ جامعه و پیشگیری از آسیب‌ها و چالش‌های فرهنگی جامعه نقش به‌سزایی دارند و در این راستا مسئولان هیئت‌ها با به‌روز کردن اطلاعات خود می‌توانند این نقش را به‌خوبی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: مسائل مالی و شرایط اقتصادی نباید مانع بزرگی برای انجام کارهای مذهبی باشند و یکی از مسائلی که مسئولان هیئت‌ها باید به آن توجه لازم را داشته باشند، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در مساجد و مکان‌های فرهنگی است که این حرکت می‌تواند نقش خطیری در مسیر گرایش جوانان و نوجوانان به برنامه‌های فرهنگی ایجاد کند.

عباس آبرود
انتهای پیام

captcha