شوراهای محله‌های اسلامی برگرفته از الگوی امام خمینی(ره) است
کد خبر: 3723404
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

شوراهای محله‌های اسلامی برگرفته از الگوی امام خمینی(ره) است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه قائم آل محمد ( عج ) استان سمنان گفت: راه‌اندازی شوراهای محلات برگرفته از الگوهای رفتاری امام خمینی(ره) و تلاش برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهر سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن‌زاده،فرمانده سپاه قائم آل محمد ( عج ) استان سمنان شامگاه یکشنبه 27 خرداد در آیین افتتاحیه دفاتر شوراهای محلات اسلامی دامغان به میزبانی مسجد اعظم حضرت فاطمه معصومه (س) شهرک بهاران، با بیان اینکه شورای محله تلاش برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان محسوب می‌شوند که از امام خمینی(ره) و تفکر ایشان الگو می پذیرند، اظهار کرد: الگوی رفتاری یک انقلابی این است که آسیب‌های اجتماعی محلات و خانواده‌ها در شوراهای اسلامی محلات را احصاء و سپس با برنامه ریزی صحیح آن را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه مقابله با دشمنان نظام باید شجاعانه و قاطعانه باشد و همچنین خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد، افزود: مردم توان، قدرت، اراده و ظرفیت دارند لذا تنها باید به آن‌ها اعتماد کرد چرا که اعتماد واقعی به ملت ما همیشه نتیجه بخش بوده است.

فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: تکیه‌بر توانمندی‌های مردم در شورای اسلامی محلات باید موردتوجه قرارگرفته و با اتحاد و انسجام و برنامه‌ریزی برنامه‌های شورای اسلامی محلات به‌دقت دنبال و پیگیری شود.

حسن‌زاده بابیان اینکه شوراهای اسلامی محلات خادم مردم و به دنبال ریاست نیستند، یاداور شد: کمیته‌های فرهنگی زیرمجموعه شوراهای اسلامی محلات باید دغدغه فرهنگی داشته باشند و از سوی دیگر مطالبات مردم را دنبال کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب الگوهای رفتاری امام راحل(ره) که تأکید داشتند در برنامه‌ها نباید شتاب‌زده عمل کرد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در لبنان، سوریه و عراق برحسب همین الگو و تفکر شکل‌گرفته و لذا باید شکرگزار آن باشیم.

در این آیین به‌صورت همزمان دفاتر شوراهای اسلامی محلات بهاران، مهر و قمر بنی هاشم (ع) دامغان افتتاح شد. انتهای پیام

captcha