آغاز ثبت‌نام دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن در مجمع قاریان تبریز
کد خبر: 3723428
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

آغاز ثبت‌نام دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن در مجمع قاریان تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول آموزش مجمع قاریان تبریز، از آغاز ثبت‌نام دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم در این مؤسسه خبر داد.

مسعود حسنی، مسئول امور آموزشی مجمع قاریان تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از آغاز ثبت‌نام دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم در این مؤسسه خبر داد و گفت: مجمع قاریان تبریز دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم را برای نیمسال تابستان برگزار می‌کند.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن در مجمع قاریان تبریز
وی ادامه داد: دوره‌های تخصصی طرح ملی تلاوت قرآن کریم برای نوجوانان ورودی سال ۹۱ با حضور ۳۰ نفر و نوجوانان ورودی ۹۶ نیز با حضور ۱۸۰ نفر انجام می‌شود که از این تعداد ۷۶‌ نفر قرآن‌آموز رسمی طرح ملی تلاوت و ۱۰۴ نفر نیز علاقه‌مند در طرح ملکوت و ابرار هستند.
حسنی افزود: مجمع قاریان تبریز، دوره‌های استعدادهای قرآنی که به همت اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود را در ۲۰ شهرستان با حضور ۳۰ نفراز ابتدای تیرماه آغاز می‌کند.

مسئول آموزش مجمع قاریان تبریز بیان کرد: این مرکز به منظور ارائه توضیحات و روند برگزاری کلاس‌ها و طرح‌ها برای اعضاء، جلسه‌ای را برگزار می‌کند و علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی می‌توانند روزانه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به مکان مؤسسه واقع در باغشمال مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha