اهدای جوایزی برای روزه‌‌اولی‌ها از سوی مؤسسه قرآنی «بهشت»
کد خبر: 3723462
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

اهدای جوایزی برای روزه‌‌اولی‌ها از سوی مؤسسه قرآنی «بهشت»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه بهشت بندرعباس، جوایزی به قرآن‌آموزانی که برای نخستین‌بار طی ماه مبارک رمضان روزه گرفتند، اهدا کرد.

اهدای جوایزی برای روزه‌‌اولی‌ها از سوی مؤسسه قرآنی «بهشت»

معصومه امیرزاده، مدیر مؤسسه بهشت بندرعباس در گفت‌و‌گو با ایکنا ضمن اعلام این خبر بیان کرد: طی ماه مبارک رمضان در بندرعباس فعالیت‌های قرآنی خوبی صورت گرفته است از جمله 15 بار کل قرآن در مراسم جزء‌خوانی قرآن تلاوت شد.
وی افزود: با همکاری قرآن‌آموزان، افطاری برای کودکان یتیم تهیه، همچنین به روزه‌اولی‌ها جوایزی اعطا شد. در پایان ماه مبارک رمضان جشن عید فطر و اهدای فطریه به نیازمندان و ایتام از سوی مجمع خیرین قرآنیان مؤسسه برگزار شد.
امیرزاده در ادامه گفت: این مؤسسه، سه شعبه فعال دارد و تعداد قرآن‌آموزان این مؤسسه هر سال حدود 700 نفر است که در دوره‌های تخصصی و عمومی شرکت می‌کنند.
وی یادآور شد: مؤسسه بهشت، مجوز خود را از سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است و فعالیت خود را از سال 82 در ابتدا در شهرستان حاجی‌آباد آغاز و اکنون این مؤسسه با سه شعبه در حاجی‌آباد و بندرعباس به فعالیت خود ادامه می دهد.
مدیر مؤسسه بهشت در پایان گفت: با توجه به مشکلات مالی مؤسسه، اگر کمک و مساعدت و حمایت از سوی مسئولان صورت گیرد، این فعالیت‌ها گسترده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha