ترتیل‌خوانی قاریان مشهدی در هند+عکس
کد خبر: 3723464
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

ترتیل‌خوانی قاریان مشهدی در هند+عکس

گروه بین‌الملل - با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو، گروه تواشیح سیره النبی(ص) اعزامی از مشهد به اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در هند پرداختند.

ترتیل‌خوانی قاریان مشهدی در هند+عکسبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو، نمایندگی ولی فقیه در هندوستان و اداره‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، گروه تواشیح سیره النبی (ص) اعزامی از مشهد به اجرای برنامه‌های متنوع تواشیح، جزء خوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در مساجد و مراکز فرهنگی و مذهبی هند پرداختند.

صلوات خاصه امام رضا(ع)، دعای «یا علی یا عظیم»، اسمای حسنای الهی، اشعار «انه الحسن» راجع به امام حسن(ع) و اشعاری با موضوع عظمت و برکت ماه رمضان از جمله قطعاتی بود که در کنار جزء خوانی و ترتیل‌خوانی قرآن توسط این گروه به اجرا گذاشته شد.

ترتیل‌خوانی قاریان مشهدی در هند+عکس

گروه تواشیح «سیره النبی» در جریان سفر به هند در مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) برای ایرانیان مقیم در دهلی‌نو، مدرسه عمومی رسول اکرم (ص) (کشمیر)، امام باره نوگام سوناواری، خانقاه معلی در شهر سرینگر، امام باره پونچه گند، ناحیه دال، مدرسه هادی مادل اسکول کشمیر، زینبیه دب گاندربل کشمیر، حسینیه بدگام کشمیر، شهر پهلگام حسینیه سوپی پورا، مله بوچهن ماگام بدگام کشمیر، امام زاده پوره ماگام برنامه‌های دینی و قرآنی اجرا کردند.

بنابر اعلام این خبر، این گروه 5 نفره متشکل از محمد محمدی(خادم رضوی)، مجید نجارزاده، رضا بقایی شاندیز، هادی محمدی و مصطفی طیرانی بودند.

انتهای پیام

captcha