زمان ثبت‌نام مجدد آزمون علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی آغاز شد
کد خبر: 3723467
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

زمان ثبت‌نام مجدد آزمون علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی آغاز شد

گروه سلامت ــ زمان ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات آزمون علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی آغاز شد.

زمان ثبت نام مجدد آزمون علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی آغاز شد
 
به گزارش ایکنا، زمان ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات آزمون علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.
داوطلبان می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۸ خرداد تا ساعت ۱۶ فردا ۳۰ خرداد ماه نسبت به ثبت نام مجدد و ویرایش فرم ثبت نام قبلی اقدام کنند.
یادآور می‌شود دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم، در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از بین اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد «علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی» دانشجو می‌پذیرد.
بر اساس مصوبه هیات ممیزه مرکزی وزارت بهداشت، دانش‌آموختگان این رشته پس از اتمام دوره و ارائه مدرک تحصیلی به دانشگاه محل خدمت خود، از یک پایه ترفیق تشویقی برخوردار می‌شوند.
عضویت در هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در هر یک از رشته‌های تخصصی علوم پزشکی و الزامی است و اعضای هیات علمی گروه‌های عمومی و معارف اسلامی، مشمول این فراخوان نیستند. در شرایط مساوی اولویت پذیرش با اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی است.
گفتنی است پذیرش در این رشته منوط به حضور در جلسه مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز حسب اعلام دانشکده دین و سلامت است. جلسه مصاحبه نیمه شهریورماه برگزار خواهد شد.
تحصیل در این رشته به صورت کاملا الکترونیکی و شامل مشاهده محتوا‌های الکترونیک بارگذاری شده در سامانه و کلاس‌های هم زمان و جلسات مجازی رفع اشکال است و دانشجویان متعهد می‌شوند در جلساتی که حسب ضرورت توسط دانشکده ترتیب داده می‌شود، حضور پیدا کنند. ضمن اینکه تحصیل در این رشته مشمول پرداخت شهریه نیست.
انتهای پیام
captcha