برگزیدگان مسابقه «گوهرهای اِجلالی» معرفی شدند
کد خبر: 3723526
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

برگزیدگان مسابقه «گوهرهای اِجلالی» معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ پس از برگزاری مسابقه قرآنی «گوهرهای اِجلالی» که همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور بهره‌مندی از برکات و آثار معنوی این ماه عظیم‌الشأن، برگزار شده بود، در مراسم قرعه‌کشی ده نفر به قید قرعه انتخاب شدند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، پس از برگزاری مسابقه قرآنی «گوهرهای اِجلالی» که همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور بهره‌مندی از برکات و آثار معنوی این ماه عظیم‌الشأن، برگزار شده بود، در مراسم قرعه‌کشی ده نفر به قید قرعه انتخاب شدند.

در این مراسم قرعه‌کشی که در معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، پنج نفر از پرسنل این سازمان و پنج نفر از پرسنل دانشگاه شهید چمران اهواز انتخاب شدند. این مسابقه با حضور 340 نفر از کارکنان سازمان جهاد دانشگاهی و دانشگاه شهید چمران اهواز همراه بود.

این مسابقه از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان ـ شعبه خوزستان و برگرفته از آیات و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد که در قالب ۲۰ سؤال تستی طراحی شده بود.

مسابقه قرآنی «گوهرهای اِجلالی» ویژه شاغلان سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر گرفته شده بود.

نفرات برتر سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، شیما علی‌پیشه، مرضیه بشیری، مدینه مبشر، شاهرخ اسدی و جمشید نقاش‌دزفولی و از پرسنل دانشگاه شهید چمران حکیمه باغبانیان، بی‌بی حمیده امام‌پور، مجاهد حردانی‌مطلق، شاهین سواری و مهناز پورسیاح به قید قرعه انتخاب شدند.

انتهای پیام

captcha