اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 3723559
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه البرز

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: طرح «سبک زندگی اسلامی» با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در بقاع متبرکه البرز اجرا می‌شود.

اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه البرز

حجت الاسلام حسین قبادی در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح «سبک زندگی اسلامی» در بقاع متبرکه البرز، اظهارکرد: این طرح در راستای عمل به تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق سبک زندگی اسلامی و اهتمام به کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح سبک زندگی اسلامی در قالب برنامه‌های زندگی به رنگ خدا، دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی اسلامی و تعالی خانواده، مهارت های فردی، فرزندپروری، ازدواج و همسرداری به‌طور رایگان برای خانواده‌ها در سطح بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
این مسئول استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در موضوع تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی، جذب و شناسایی و آموزش بانوان و آقایان مستعد در زمینه تربیت مربی دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی اسلامی را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: مربیان اجرای این طرح مبلغان حوزه‌های علمیه هستند که در شهر مقدس قم آموزش‌های لازم در خصوص مباحث سبک زندگی را گذرانده‌اند.
قبادی ابرازکرد: به ازای هر بقعه متبرکه ۶ نفر بانو و ۶ نفر آقا از طلاب حوزه علمیه هر استان در اجرای این طرح مشارکت دارند.
انتهای پیام./

captcha