دریافت فایل‌های هفتمین دوره قرآن و تربیت از پایگاه اینترنتی مرسلات
کد خبر: 3723574
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

دریافت فایل‌های هفتمین دوره قرآن و تربیت از پایگاه اینترنتی مرسلات

گروه فرهنگی-معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: فایل‌های صوتی و متنی هفتمین دوره قرآن و تربیت ویژه ماه مبارک در دسترس عموم علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح‌الله بابایی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: هفتمین دوره قرآن و تربیت با حضور محقق و پژوهشگر برجسته کشوری در حوزه مطالعات قرآنی و عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید بهمنی برگزار شد.
وی ادامه داد: علاقمندان برای دریافت 10 فایل صوتی در قالب بیش از 17 ساعت و 10 فایل پاورپوینت می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرسلات، پایگاه رسمی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نشانی www.Morsalat.ir آن‌ها را دریافت کنند.
بابایی گفت: عوامل شبهه، ايمان، آماج شبهه، پاسخ دهی قدرتی نرم، مبانی، روش‌های ابراز شبهه، روش‌های پاسخ دهی، تحليل دستگاه شبهِ‌ استدلالی شبهه، تحليل دستگاه استدلالی پاسخ، اقسام تعامل با شبهه‌گر در قرآن و تحليل عناصر تعامل با شبهه‌گر به ترتیب عناوین 10 جلسه برگزار شده، هستند.
وی اظهار کرد: لوح فشرده اطلاعات ذکر شده نیز تهیه و در اختیار معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) قرار گرفته است و شرکت کنندگان و عموم طلاب و مردم می توانند در صورت حضور آن را دریافت کنند.
لازم به ذکر است هفتمین دوره قرآن و تربیت از 29 اردیبهشت تا 8 خرداد ماه 1397 به مدت 10 روز از ساعت 9 الی 11 صبح در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور گسترده علاقه مندان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha