25 هزار نفر از برنامه های کانون‌های مساجد البرز بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 3723605
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

25 هزار نفر از برنامه های کانون‌های مساجد البرز بهره‌مند می‌شوند

گروه فرهنگی- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد البرز گفت: تابستان امسال 25 هزار نفر از برنامه‌های کانون های مساجد استان بهره‌مند می‌شوند.

25 هزار نفر از برنامه های کانون‌های مساجد البرز بهره‌مند می‌شوند

حجت الاسلام کاظم شکری در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: کانون‌های مساجد البرز برای تابستان امسال برنامه‌های ویژه‌ای دارد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش‌بینی می‌شود در مجموع 25 هزار نفر در برنامه‌ها و طرح‌های تابستانه کانون‌های مساجد استان شرکت کنند.
این مسئول بیان کرد: در برگزاری این برنامه‌ها به گونه‌ای هدف‌گذاری شده که بیشتر رده سنی نوجوانان و جوانان ثبت‌نام کنند تا از این طریق نسل جدید به سمت مساجد کشانده شوند.
شکری ابراز کرد: به تازگی انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات مختلف را شروع کرده‌ایم تا اعضای کانون‌ها بتوانند از خدمات برخی نهادها به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.
وی گفت: به عنوان مثال تا کنون با تمام استخرهای محمدشهر قرارداد منعقد شده تا اعضای کانون‌های مساجد بتوانند به صورت رایگان در سانس هایی از این استخرها استفاده کنند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد البرز گفت: بدون شک اگر جاذبه‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد را هم از لحاظ کیفی و هم کمی ارتقا دهیم، در مدت زمان کوتاهی افراد زیادی عضو این کانون‌ها خواهند شد.
انتهای پیام./

captcha