کارگاه آموزشی تأیید پایه اطلاعات موقوفات در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3723624
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

کارگاه آموزشی تأیید پایه اطلاعات موقوفات در شیراز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری اولین دوره آموزشی تأیید پایه اطلاعات موقوفات در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، الیاس رضایی، معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز، 28 خردادماه از برگزاری اولین دوره آموزشی تأیید پایه اطلاعات موقوفات در سال جاری خبر داد و گفت: این اولین دوره آموزشی در حوزه اجارات در سال جاری است که با هدف اصلاح پایه اطلاعات رقبات و موقوفات در سامانه جامع موقوفات کشور صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این کارگاه شامل 8 ساعت آموزش در قالب کارگاهی و به‌صورت عملی برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه آموزشی در روز سه‌شنبه، 29 خردادماه جاری از ساعت 8 صبح در محل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار می‌شود که در این دوره کلیه کارشناسان موقوفات و اجارات با چگونگی و نحوه ویرایش و تأیید اطلاعات رقبات موقوفات آشنا می‌شوند.
رضایی بیان کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی رقبات موقوفات کشور در یک دهه گذشته یکی از سیاست‌های کلان و تدابیر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بوده است که به‌صورت یک شبکه سراسری و یکپارچه تحت عنوان سامانه جامع موقوفات و بقاع کشور محقق شده است که با ورود اطلاعات موقوفات به این سامانه توسط کارشناسان طی سال‌های اخیر نیاز به به‌روزرسانی، اصلاح و تأیید اطلاعات است و بر این اساس کارگاه‌های آموزشی متعددی در حوزه معاونت بهره‌وری اوقاف و امور خیریه فارس برگزار می‌شود.
معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه فارس در پایان یادآور شد: جمع‌آوری و به‌روزرسانی اطلاعات رقبات توسط کارشناسان خبره می‌تواند بانک جامعی از اطلاعات موقوفات را پیش روی قرار دهد تا مبنای هرگونه تصمیم‌گیری دقیق در حوزه موقوفات و سرمایه‌گذاری املاک وقفی باشد.
انتهای پیام

captcha