ضعف عملكرد در پاسخگویی به شبهات عفاف و حجاب
کد خبر: 3723647
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

ضعف عملكرد در پاسخگویی به شبهات عفاف و حجاب

گروه اجتماعی ـ دبیر جبهه فرهنگی عفاف و حجاب استان فارس اعتقاد دارد كه ما به نوعی نسبت به پاسخگویی شبهه‌هایی كه دشمن نسبت به عفاف و حجاب در جامعه امروز ما القا می‌كند، مقداری ضعیف عمل كردیم.

محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه فرهنگی عفاف و حجاب استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، به تشریح فعالیت‌های این جبهه مردمی پرداخت و گفت: جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس از سال 95 آغاز به كار كرد.
وی افزود: ما در این جبهه كارگروهی را تشكیل دادیم و در آن به این نتیجه رسیدیم كه در بعد آموزش مربیان و متربیان عفاف و حجاب ضعیف هستیم و به نوعی نسبت به پاسخگویی شبهه‌هایی كه دشمن نسبت به عفاف و حجاب در جامعه امروز ما القا می‌كند، مقداری ضعیف عمل كردیم.

برپایی 3 دوره آموزش عفاف و حجاب در شیراز
اسلامی اظهار كرد: در آن زمان با حمایت‌های شورای چهارم شهر شیراز بودجه‌ای برای برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مربی عفاف و حجاب در نظر گرفته شد و این دوره‌ها تحت عنوان «ازكی» در شیراز اجرا شد كه تاكنون 3 دوره آن را برگزار كرده و 366 نفر را در این دوره‌ها آموزش دادیم.

تلاش برای پوشش آموزش‌های عفاف و حجاب در یك هزار نقطه شیراز
دبیر جبهه فرهنگی عفاف و حجاب استان فارس ادامه داد: برنامه ما این است كه تا پایان سال 97 این تعداد را به یك هزار نفر برسانیم یعنی یك هزار نقطه شیراز را تحت پوشش آموزش‌های عفاف و حجاب قرار دهیم.
وی با بیان اینكه از این تعداد، افرادی هم آموزش‌های تكمیلی و تخصصی دیدند، افزود: البته هزینه برگزاری این كلاس‌ها توسط شورای پنجم شهر شیراز لغو شد و ما مقداری با مشكل مواجه شدیم اما با این وجود با كمك‌های مردمی راهمان را ادامه می‌دهیم و نگذاشتیم بر روی زمین بماند.

هیچكدام از ادارات دولتی تاكنون پای كار عفاف و حجاب نیامدند
اسلامی با تأكید بر اینكه هیچكدام از ادارات دولتی تاكنون پای كار عفاف و حجاب نیامدند، گفت: كار جبهه فرهنگی عفاف و حجاب تماماً مردمی است و این یك حسن است و به خاطر آن ناراحتی نداریم.

ورود به 32 مدرسه شیراز برای پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان
دبیر جبهه فرهنگی عفاف و حجاب استان فارس اظهار كرد: در كنار كارهایی كه انجام می‌دهیم در سال گذشته به 32 ورود برای پاسخگویی به شبهه‌های عفاف و حجاب در ذهن دانش‌آموزان به خصوص در مقطع دبیرستان ورود كردیم كه با موفقیت روبه‌رو شدیم.
وی ادامه داد: به حدی ما در این كار موفق شدیم كه بسیاری از دختران تازه با فلسفه حجاب آشنا شدند و می‌گفتند پیش از این آگاهی نداشتیم و غفلت كردیم و اكنون همان‌ دانش‌آموزان در مدارس خودشان تبدیل به نیروهای ما شده‌اند آن هم به‌صورت خودجوش.

همیشه حركت‌های مردمی جواب می‌دهد
اسلامی با تأكید بر اینكه همیشه حركت‌های مردمی به این شكل جواب می‌دهد، گفت: این كار البته با استقبال مدیران مدارس هم مواجه شد و حتی برخی از آنان از ما درخواست دارند كه برای سال تحصیلی امسال هم این كار را انجام دهیم.
انتهای پیام

captcha