معارفه فرمانده جدید سپاه پاکدشت
کد خبر: 3723661
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

معارفه فرمانده جدید سپاه پاکدشت

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان پاکدشت با حضور جمعی از مسئولین برگزار و سرگرد درویشی از این پس سکان هدایت این مجموعه را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان پاکدشت ظهر دیروز، 28 خرداد در سالن اجتماعات کانون فرهنگی شهدای این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولین و شهروندان پاکدشتی برگزار شد.

سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم با بیان اینکه تعالی و رشد ملت حاصل پیروزی انقلاب اسلامی با حرکت در مسیر امام راحل بود، گفت: با اینکه امروز کشور ما در منطقه و شرایطی حساس قرار دارد، اما امنیت کشور در شرایط مثال‌زدنی است.

وی با ابراز اینکه مردم منشأ اصلی قدرت و اقتدار هستند، امنیت را از مؤلفه‌های اصلی رشد و تعالی دانست و ادامه داد: هر مقدار که قدرت و اقتدار کشور بالا رود؛ ضریب امنیت افزایش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت توسط قدرت ایجاد می‌شود، خاطر نشان کرد: حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب از مؤلفه‌های اصلی قدرت نظام اسلامی و عامل اصلی امنیت است.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت در این مراسم با اعلام اینکه پاکدشت 100 هزار بسیجی دارای ایمان قوی به امام، رهبری و ارزش‌های انقلاب و ارادتمند به خانواده شهدا دارد، خواستار رفع مشکلات برخی از بسیجیان شد و مطرح کرد: بسیج دارای ظرفیت زیادی است که باید به آن پرداخته شود.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات 2 ساله سرهنگ سعید موسی‌پور، فرمانده سابق سپاه شهرستان پاکدشت، تصریح کرد: موسی‌پور به‌خوبی در مسیر هدایت این مجموعه حرکت کرد و این شکوه را در ایام ارتحال امام راحل و حضور 5 هزار نفری شهروندان پاکدشتی در این مراسم دیدیم که حاصل تعامل خوب فرمانده سپاه با دیگر مسؤولان شهرستان بود.

سرگرد پاسدار مجید درویشی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت در مراسم معارفه خود با ابراز اینکه پاسداران سپاه، سربازان جان بر کف رهبری هستند، گفت: با هدف رفع محرومیت و خدمت به مردم وارد میدان شده‌ایم و تا آخرین نفس از دستاوردهای انقلاب اسلامی با کمک دیگر مسئولین و طبق قانون اساسی دفاع خواهیم کرد.

وی با ابراز اینکه وقتی هدف خدمت باشد؛ تفرقه معنا ندارد، اتحاد بین مسئولان نظام اسلامی را یادآور شد و ادامه داد: در بین مسئولین شاید اختلاف نظری در روش اجرای یک مسئله باشد اما نقطه اشتراک بیشتر است، از این رو امیدوارم با بهره‌وری از این اشتراک‌ها در کنار خادمین دیگر نظام در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات سرهنگ سعید موسی‌پور نیز که بیش از دو سال فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت بود، تقدیر و  سرگرد مجید درویشی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت انتخاب شد.

گفتنی است، سرگرد مجید درویشی پیش از این مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران بود.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha