مریم کاظمی، دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد
کد خبر: 3723698
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
برای دومین سال متوالی؛

مریم کاظمی، دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد

گروه هنر ــ مریم کاظمی؛ نویسنده، کارگردان، بازیگر و طراح تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان به‌عنوان دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شد.

مریم کاظمی، دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی، مریم کاظمی  دبیری بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را برای دومین سال متوالی برعهده گرفت.

در متن این حکم آمده است:

جهان کودکی، جهان پر رمز و رازی است که ورود و تأثیر بر آن نیازمند شناخت گسترده، دانشی سترگ و قلبی گشوده است. کودک در جهان کوچکش تخیلی دارد بسیار بزرگتر از جهان واقعی و رؤیاهایش را بر بام اندیشه‌ای پویا و پذیرا می‌پروراند. این جهان برای پویایی  نیازمند پایش و حمایت است تا عالمانه و عاشقانه تا دنیای فردای جامعه را بر پایه مهر و تدبیر بسازد.

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، دریچه روشنی است به جهان پُرشور و پُرامید کودکی و چراغی فراروی روزگار شیرین فردای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

نظر به تجربه و تخصص سركارعالى و با پیشنهاد مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به موجب اين حكم به عنوان دبير بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللى تئاتر كودك و نوجوان منصوب مى‌شويد. اميد كه با تکیه بر لطف و مهر پروردگار در این مسئولیت مهم پیروز و سربلند باشید.

انتهای پیام

captcha