اولین دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه در بیرجند برگزار می‌شود
کد خبر: 3723719
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

اولین دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه در بیرجند برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرعامل وسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند گفت: اولین دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

اولین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در بیرجند برگزار می‌شود

لیلا پرویزی، مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: موسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند با همکاری دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اولین دوره تربیت مربی نهج البلاغه را برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه این دوره با حضور استاتید کشوری دانشگاه و حوزه از تهران و قم برگزار می‌شود، افزود: دارابودن مدرک کارشناسی یا سطح دو حوزه، حداکثر سن پذیرش ۴۵ سال و قبولی در آزمون ورودی از شرایط ثبت نام است.
مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند بیان کرد: استفاده معنوی از دریای بیکران نهج البلاغه، استفاده از اساتید برجسته کشوری حوزه و دانشگاه، اعطای گواهینامه رسمی و معرفی به مراکز قرآنی برای تدریس نهج البلاغه از مزایای این دوره است.
پرویزی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام تا ۱۵ تیرماه جاری اقدام کنند، تصریح کرد: کلاس‌های این دوره روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در دو نوبت صبح و عصر در سه دوره برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: پرداختن به زوایای مختلف نهج البلاغه و آشنایی با مفاهیم آن از اهداف این دوره است چرا که در این خصوص بسیار کم دوره آموزشی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این دوره به موضوعاتی چون توانایی معنا و شرح واژگان مهم و کلیدی، روش‌های مطالعه و تحقیق در نهج‌البلاغه، روش شناسی و موضوع شناسی، شیوه‌های مطالعه و پژوهش در موضوعات نهج‌البلاغه پرداخته می‌شود.
مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند تصریح کرد: همچنین آشنایی با اسناد و مدارک نهج‌البلاغه، پاسخ به شبهات، کتاب شناسی، مبانی رابط نهج‌البلاغه با قرآن، روش ترجمه و مفاهیم، روش مطالعه، مدیریت علوی، ساختار شناسی عدالت در نهج‌البلاغه و سبک زندگی در نهج‌البلاغه از اهداف این دوره است.
پرویزی یادآور شد: علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به موسسه واقع در طالقانی ۱۶ ، پلاک ۲۱۲ مراجعه و یا با تلفن‌های ۳۲۲۲۲۶۲۰ و۳۲۲۳۴۳۵۷ ، ۰۹۱۵۷۴۰۱۶۶۳ روزهای زوج صبح وعصر تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha