اجرای طرح «فوریت‌های قرآنی» در دهاقان
کد خبر: 3723738
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

اجرای طرح «فوریت‌های قرآنی» در دهاقان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر مکتب القرآن‌ الکریم شهرستان دهاقان گفت: طرح فوریت‌های قرآنی در دهاقان با هدف تأمین قاری، گروه تواشیح، مربی و داور و برگزاری مسابقات و آزمون‌های قرآنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

 اجرا طرح «فوریت‌های قرآنی» در دهاقان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیدامیر حجازی، مدیر مکتب القرآن‌ الکریم شهرستان دهاقان با اعلام این که مرحله دوم «طرح فوریت‌های قرآنی» در دهاقان اجرا می‌شود، گفت: طرح فوریت‌های قرآنی شامل تأمین قاری، گروه تواشیح، مربی و داور و برگزاری مسابقات و آزمون‌های قرآنی است.
وی عنوان کرد: برخی از ارگان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی برای برگزاری محافل قرآنی و مسابقات خود نیاز به داور و یا قاری قرآن دارند که طرح فوریت‌های قرآنی، این قبیل امکانات را برای آنان فراهم می‌کند.

حجازی ادامه داد: نهادها برای اجرای آن دسته از برنامه‌های خود که مشمول فعالیت‌های قرآنی است، باید تماس گرفته و درخواست دهند. همچنین این مراکز در قالب طرح فوریت‌های قرآنی، ارگان مذکور را در برپایی هر چه بهتر همایش‌ها، مسابقات و دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده یاری می‌کنند.

گفتنی است، طرح فوریت‌های قرآنی با همکاری اساتید، مربیان، داوران و قاریان اجرا و طی آن، سعی می‌شود نیازهای قرآنی ادارات، سازمان‌ها، اشخاص حقیقی یا حقوقی در کم‌ترین زمان ممکن برطرف شود. همچنین متقاضیان می‌توانند جهت استفاده از این تسهیلات با شماره ۹۱۳۹۲۱۶۵۲۰ تماس بگیرند.

سیدامیر حجازی
انتهای پیام

captcha