برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی از سوی مؤسسه بین‌الحرمین
کد خبر: 3723786
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی از سوی مؤسسه بین‌الحرمین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان، مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود مسابقات ورزشی را برای قرآن‌آموزان این مرکز و دیگر علاقه‌مندان در فضای مجازی آغاز کرد.

به گزارش ایکنا؛ محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود از برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی در سطح شهرستان شاهرود خبر داد.
وی ادامه داد: به‌مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و به جهت فراهم آوردن محیطی سالم، مناسب برای نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه نشاط میان آنان در فضای مجازی، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف کرده است.
ابراهیمی در ادامه افزود: در این مسابقات ورزشی که در سال‌های گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی نوجوانان و جوانان همراه شده است بیش از هزار نفر شرکت کرده‌اند که تاکنون در سطح استان سمنان چنین استقبالی از برنامه ورزشی در فضای مجازی بی‌سابقه بوده است.

برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی از سوی مؤسسه بین الحرمین
مدیر مؤسسه بین‌الحرمین اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از اول تیرماه به دفتر اصلی مؤسسه به نشانی خیابان ۲۲ بهمن مراجعه کنند.
ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات ورزشی به‌مناسبت فصل تابستان و به‌مدت یک ماه در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین و شعبه‌های آن در سطح شهرستان شاهرود و در فضای مجازی برگزار می‌شود و در پایان آن نیز نفرات برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.
انتهای پیام

captcha