کتابخانه قرآنی مؤسسه ندای ملکوت عضو می‌پذیرد
کد خبر: 3723799
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

کتابخانه قرآنی مؤسسه ندای ملکوت عضو می‌پذیرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ کتابخانه مؤسسه ندای ملکوت با ارائه کتاب‌های مختلف با محتوای مذهبی و قرآنی از علاقه‌مندان عضو می‌پذیرد.

به گزارش ایکنا؛ در پی منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به قرآن و معارف قرآنی و اهداف کلی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ندای مکلوت مبنی بر توسعه امور فرهنگی خصوصاً معارف قرآن و اهل‌ بیت(ع) در جامعه، کتابخانه تخصصی علوم قرآنی در این مرکز افتتاح شد.
این کتابخانه با ارائه کتاب‌های مختلف با محتوای مذهبی و قرآنی از بین علاقه‌مندان به موضوعات دینی، فرهنگی و قرآنی عضو می‌پذیرد. در این کتابخانه مطالب  مرتبط و مورد نیاز جهت مطالعه و تحقیق به صورت متمرکز گرداوری شده است.
علاوه بر دسترسی به منابع چاپی و ارائه خدمات مطالبعاتی به مراجعان به روش مراجعه مستقیم به قفسه‌ها و منابع، امکان بهره‌مندی از خدمات نرم‌افزاری و لوح‌های فشرده نیز برای مراجعه کنندگان فراهم است.
خدمات رایت، اسکن، پرینت و کپی در حد امکانات موجود و طبق ضواب و تعرفه مصوب برای مراجعان صورت می‌گیرد. همچنین کتاب‌های موجود در کتابخانه تخصصی علوم قرآنی صرفاً برای مطالعه در محل در اختیار اعضا قرار می‌گیرد وامانت داده نمی‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه ندای ملکوت در تهران، خیابان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورکش، پلاک 7 قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 88835054 و 88848815 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha