جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در کرمانشاه
کد خبر: 3723826
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در کرمانشاه

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در کرمانشاه خبر داد.

جمع‌آوری 4 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات فطریه در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه امروز در نشستی با اشاره به اینکه کمیته امداد از 3 منبع کمک‌های مردمی، منابع دولتی و منابع اختصاصی کمیته امداد نیازهای فقرا را در حوزه معیشت، درمان، مسکن، آموزش، اشتغال و توانمندسازی تأمین می‌کند، گفت: تا امروز 4 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات فطریه از طرف مردم پرداخت شده و این درحالی است که در برخی از مساجد شهری و روستایی جمع‌آوری زکات ادامه دارد.
وی افزود: این میزان فطریه از 2 هزار و 63 پایگاه و ستاد کمیته امداد در مساجد شهری و روستایی، مراکز نیکوکاری، میادین پر تردد، محل برگزاری نماز عید فطر، معابر عمومی و ... جمع‌آوری شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تشریح کرد: نزدیک به 500 میلیون تومان زکات فطریه به حساب کمیته امداد واریز شده بود که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
خدرویسی از جذب 2 هزار و 335 نفر حامی و خیر جدید طی رمضان امسال خبر داد و گفت: در مجموع بیش از 25 هزار حامی در استان داریم که 7 هزار و 500 نفر ایتام و محسنین را تحت پوشش قرار داده‌اند.
وی از سفر دو روزه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به استان خبر داد و افزود: این مسئول به منظور رسیدگی به مسائل مددجویان شهرستان سنقر و حضور در مناطق زلزله زده چهارشنبه به استان سفر می‌کند.
انتهای پیام

captcha