ترویج فرهنگ زیست‌ محیطی در ورزش
کد خبر: 3723845
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

ترویج فرهنگ زیست‌ محیطی در ورزش

گروه اجتماعی ـ معاون آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ زیست محیطی در آموزش و پرورش و مسابقات ورزشی دانش‌آموزان، اظهار کرد: تصویر سمندر لرستانی به‌عنوان لوگوی ورزشکاران در سی‌وپنجمین دوره مسابقات کشتی نونهالان قهرمانی کشور که به میزبانی لرستان برگزار می‌شود، انتخاب شده است.

ترویج فرهنگ زیست محیطی در ورزش

به گزارش ایکنا از لرستان، فرید بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان، امروز سه‌شنبه، ۲۹ خرداد در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری لرستان برگزار شد، بر همکاری دستگاه‌ها برای برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات کشتی نونهالان قهرمانی کشور تاکید و اظهارکرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری مسابقات کشتی نونهالان قهرمانی کشور در لرستان اندیشه شده است.
وی به میزبانی خرم‌آباد جهت برگزاری مسابقات کشتی نونهالان قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: تعداد هزار و ۳۸ ورزشکار، مربی، داور و عوامل اجرایی در برگزاری این مسابقات نقش دارند.
بهرامی به پتانسیل‌های ورزشی لرستان به‍ویژه در حوزه ورزش دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: تیم انتخابی این مسابقات به‌عنوان تیم ملی کشتی نونهالان کشور عازم مسابقات آسیایی خواهند شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با تاکید به کمبود اعتبارات این اداره‌کل، تصریح کرد: از دستگاه‌های خدمات‌رسان انتظار داریم در مدت زمان برگزاری این مسابقات خدمات را به صورت رایگان ارائه دهند.
وی به ترویج فرهنگ زیست محیطی در سطح مدارس اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از محیط ‌زیست لوگوی لباس ورزشکاران کشتی نونهالان استان سمندر لرستان است.
بهرامی در پایان تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم جهت برگزاری مسابقات کشتی نونهالان قهرمانی کشور در لرستان اندیشه شده است این در حالی‌است که این مسابقات فرصتی برای معرفی طبیعت بکر و استعدادهای ورزشی استان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha