مهد قرآن سجزی؛ میزبان دوره‌های آموزشی ترم تابستان
کد خبر: 3723865
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

مهد قرآن سجزی؛ میزبان دوره‌های آموزشی ترم تابستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مهد قرآن کریم شهرستان سجزی، برای ترم تابستان دوره‌های آموزشی و فرهنگی را در نظر گرفته است که به جزئیات آن پرداخته می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ستاد اوقات فراغت مؤسسه فرهنگی قرآن کریم شهرستان سجزی استان اصفهان به منظور بهره‌مندی قرآن‌آموزان از فرصت به‌دست آمده در تابستان و همچنین به جهت ارتقاء سطح ‌جوانان، نوجوانان و نونهالان، دوره‌های آموزشی، قرآنی، تفریحی و ورزشی را طراحی کرده است.
جزئیات برنامه‌های ترم تابستان شامل کلاس‌های ویژه نونهالان 3 تا 4 سال روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9:30 تا 11، روخوانی مهدالرضا(ع) ویژه پیش و اول دبستان روزهای یکشنبه، روخوانی مهدالرضا ویژه نونهالان 5 سال روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، حفظ جزء 1 و 30 برای دبستان، راهنمایی و دبیرستان روزهای دوشنبه، دوره روخوانی و روان‌خوانی برای دانش‌آموزان دبستان روزهای دوشنبه، کلاس قرائت آقایان برای همه مقاطع سنی روز چهارشنبه و غیره است.

مهدقرآن کریم سجزی میزبان دوره‌های آموزشی ترم تابستان
همچنین دوره‌های هنری و مسابقات فرهنگی و ورزشی در این مرکز برای قرآن‌آموزان در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 12 با شماره 58168428 تماس و یا به نشانی شهرستان سجزی در استان اصفهان، خیابان حافظ، پلاک ۱۹ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha