فراخوان همایش ملی «آرمان‌شهر رضوی» منتشر شد‌
کد خبر: 3723885
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

فراخوان همایش ملی «آرمان‌شهر رضوی» منتشر شد‌

فراخوان همایش ملی «آرمان‌شهر رضوی» از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اراک اعلام شد.

 

فراخوان همایش ملّی «آرمان‌شهر رضوی» منتشر شد+ عکس

به گزارش ‌ایکنا؛ تسنیم نوشت: «اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، تولید آثار علمی و پژوهشی با موضوع جشنواره، گسترش فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره و معارف امام رضا (ع) و امام موسی بن جعفر (ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار» از جمله اهداف برگزاری همایش ملّی «آرمان شهر رضوی» است.

محور اصلی این همایش «چگونگی نهادینه شدن درک متقابل میان حاکمیت و مردم با تمسک به سیره اخلاقی و عملی امام رضا (ع) و امام موسی بن جعفر (ع)» است.

این فراخوان بخش ویژه‌ای نیز دارد که عبارت‌ است از: سبک زندگی در آرمانشهر رضوی با تکیه بر وضعیت مبلمان و معماری شهری امروز ایران و نسبت آن با آرمانشهر رضوی».

مهلت ارسال مقالات تا پنجم تیرماه 97 و تاریخ برگزاری اختتامیه همایش علمی ـ پژوهشی «آرمان شهر رضوی» چهارشنبه 27 تیرماه سال جاری اعلام شده است.

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی پستی: استان اراک، خیابان جهاد (هپکو)، شهرک شهید بهشتی، فاز یکم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، دبیرخانه همایش آرمان شهر رضوی ارسال یا از طریق سایت www.shamstoos.ir  اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha