وجود نیروهای نظامی مکتبی و ولایی برای ایران، امنیت‌ساز است
کد خبر: 3723895
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

وجود نیروهای نظامی مکتبی و ولایی برای ایران، امنیت‌ساز است

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیت کشور به برکت وجود نیروهای نظامی مکتبی و ولایی است.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، امروز ۲۹ خرداد، در مراسم معارفه و تکریم فرمانده ارتش خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروهای مسلح در زمان بعثت پیغمبران بازوی پیامبران و سپس بازوی اوصیاء بوده‌اند و اکنون نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران از این ویژگی ها برخوردارند.

وجودنیروهای نظامی مکتبی و ولایی برای ایران، امنیت ساز است

وی ادامه داد: در اصل امور نظامی، کار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جنبه رفاهی و تهاجمی ضابطه مند است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه کاربرد نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در کارشناسی و اذن الله است، تصریح کرد: امنیت شانسی نیست بلکه محصولی تولیدی است.

عبادی اظهار کرد: امروز انگلیس و فرانسه می گویند تنها یک کشور دموکراتیک در خاورمیانه وجود دارد که اسراییل نام دارد و فلسطینی را که ۷۰ سال قربانی بوده تروریست می نامند.

وی با اشاره به بدبختی کشورهای غربی در مقابل سایر کشورهای دنیا، تصریح کرد: امروز در ایران اسلامی امنیت وجود دارد و این امر قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سلاح نیروهای نظامی حافظ مردم و برای امنیت مردم استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز، دشمنان نظام از سلاح های خود برای کشتن افراد بی گناه و زنان و کودکان استفاده می کنند و هیچ قانونی ندارند.

عبادی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در استفاده از سلاح هیچ منطقی ندارند، تصریح کرد: سلاحی که نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران به دست می گیرند برای تحمیل زور نیست بلکه راهکاری برای باز کردن بصیرت است.

وی با اشاره به همراهی و وحدت مردم با نیروهای مسلح کشور، بیان کرد: ملت ایران نیروهای مسلح را خوب درک کرده اند و دوش به دوش این نیروها در میدان های جنگ حضور داشته اند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه د شمن امروز جهان اسلام از هر حیوانی پست تر است، یادآور شد: نیروهای مسلح الهی، هدفمند و در خدمت نوع انسان و عدالت هستند.

 انتهای پیام

captcha