تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کرمانشاه
کد خبر: 3723905
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز استان خبر داد.

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کرمانشاه

محبت صیادیان، کارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز استان خبر داد و گفت: این مراسم 30 خردادماه در تالار شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی افزود: طی این مراسم از 325 دانش‌آموز و 24 فرهنگی برتر در مساباقات قرآن، عترت و نماز استان کرمانشاه باحضور مسئولین استانی تجلیل خواهد شد.
کارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: از تعداد 359 نفر برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کرمانشاه در دوبخش دانش‌آموزی و فرهنگیان در مجموع 79 نفر به ترتیب 71 دانش‌آموز و 8 فرهنگی به مرحله سراسری این مسابقات راه یافتند.
صیادیان در ادامه به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و ایجاد فضای پرنشاط قرآنی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: اساس پیشرفت جامعه در گرو آموزه‌های دینی و سفارشات دین اسلام است و دانش‌آموزان قرآنی نمود تربیت اسلامی‌اند و می‌توانند نقشی بسزا در آینده برعهده داشته باشند.
کارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های پژوهشی و آوایی در دوبخش دانش‌آموزی و فرهنگیان تیرماه و مردادماه سال‌جاری در مشهد مقدس و تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha