تشریح برنامه‌های دادگستری همدان به مناسبت هفته قوه قضائیه
کد خبر: 3723943
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

تشریح برنامه‌های دادگستری همدان به مناسبت هفته قوه قضائیه

گروه فرهنگی- معاون آموزش و تحقیقات دادگستری کل استان همدان عنوان کرد: این مجموعه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.

 تشریح برنامه‌های دادگستری همدان به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش ایکنا از همدان، مهدی الماسی، معاون آموزش و تحقیقات دادگستری کل استان همدان، سه شنبه، 28 خرداد در جلسه شئون هفته بازخوانی و افشای حقوی بشر آمریکایی اظهار کرد: این مجموعه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.

وی افزود: خطبه‌های نماز جمعه هفته جاری، یکم تیر ماه به سخنان حجت‌الاسلام احمدوند معاون فرهنگی دادگستری اختصاص خواهد یافت، غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان نیز با حضور پرسنل دادگستری و ادارت تابع در هفته قوه قضائیه انجام خواهد گرفت.

الماسی ادامه داد: ملاقات عمومی رئیس دادگستری با مردم، برگزاری برنامه بزرگداشت هفته قوه قضائیه و تقدیر از قضات و کارکنان نمونه در محل دادگستری استان و بازدید از زندان‌ها و بررسی زندانیان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

معاون آموزش دادگستری استان گفت: ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای به شهروندان در 6 تیر ماه و برگزاری برنامه بزرگداشت شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان از برنامه‌های دیگر هفته قوه قضائیه است.

وی با بیان اینکه انجمن حقوق دانان بدون مرز متشکل از وکلای قوه قضائیه در فضای مجازی فعالیت گسترده دارند عنوان کرد: این مجموعه مکلف خواهد بود در روز 12 تیر ماه فعالیت‌های خود را با محوریت افشای حقوق بشر آمریکا در فضای مجازی افزایش دهد.

 برگزاری 8 عنوان برنامه محوری توسط سپاه انصارالحسین(ع)

مجید کرمی، نماینده حاضر از سپاه انصار‌الحسین(ع) استان نیز در این جلسه گفت: این مجموعه 8 عنوان برنامه محوری در دستور کار خود دارد که از این بین می‌توان به ارائه خدمات رایگان مشاوره در مناطق حاشیه شهر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

کرمی از سرکشی از خانواده شهدای انقلاب، دیدار با روسای دادگستری و دستگاه‌های تابعه و برگزاری نشست‌های روشن گری با موضوع استکبار ستیزی با حضور اساتید و متخصصان مجرب در سطح مدارس و مساجد خبر داد.

این نماینده حاضر از سپاه در جلسه گفت: تغییر تابلو‌های شهری در 3 نقطه از شهر، حضور حداکثری نیرو‌های نظامی در مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه در مسجد مهدیه، بارگذاری مطالب استکبار ستیزی در فضای مجازی و برگزاری نمایشگاهی در سطح شهر از برنامه‌های دیگر این مجموعه در این ایام است.

 

captcha