تمسک به فرهنگ قرآنی زمینه ساز سعادت انسان است
کد خبر: 3723975
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

تمسک به فرهنگ قرآنی زمینه ساز سعادت انسان است

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: تمسک به فرهنگ قرآنی، راه سعادت را برای همگان به‌ویژه جوانان مشخص کرده و آنان را از گمراهی می‌رهاند.

تمسک به فرهنگ قرآنی زمینه ساز سعادت انسان است

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: تمسک به فرهنگ قرآنی، راه سعادت را برای همگان به‌ویژه جوانان مشخص کرده و آنان را از گمراهی می‌رهاند پس باید در جهت پیشرفت این امر مهم بیش از پیش تلاش نمود.
وی با بیان اینکه قرآن عامل اصلی هدایت و تربیت کننده افراد و جوامع بشری به سوی کمال و نیل به ارزش‌های انسانی و اخلاقی به شمار می‌رود، افزود: باید تلاش کنیم که فرزندان ما از همان دوران کودکی با قرآن و فرهنگ‌های ارزشی این کتاب مقدس آشنا و مانوس شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اعلام اینکه قرآن، منشأ حیات امت اسلام است و برای اینکه حیات معنوی جامعه بیشتر شود، بیان کرد: باید به قرآن و معارف ارزشمند آن تمسک جوییم وبه درک مفاهیم قرآن کریم و عمل به آن اهمیت دهیم، چراکه تأثیر اصلی قرآن که همان هدایت‌گری است در گرو درک مفاهیم موجود در قرآن است.
وی در ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در کلاس‌های اوقات فراغت تأکید کرد و یادآور شد: باید ترویج فرهنگ قرآنی در اولویت کلاس‌های اوقات فراغت قرار بگیرد تا از این طریق بتوانیم به ترویج ارزش‌های دینی در جامعه کمک کنیم.
انتهای پیام

captcha