۲۵ آموزشگاه در خراسان جنوبی پذیرای فرهنگیان
کد خبر: 3723991
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

۲۵ آموزشگاه در خراسان جنوبی پذیرای فرهنگیان

گروه اجتماعی - رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اختصاص ۲۵ آموزشگاه برای اسکان فرهنگیان در تابستان امسال خبر داد.

25 آموزشگاه در خراسان جنوبی، پذیرای فرهنگیان

علی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی با اشاره به اهم برنامه‌های اجرایی و فعالیت‌های آموزش و پرورش در تابستان امسال، اظهار کرد: 9 پایگاه، 25 آموزشگاه و 216 کلاس درس با 93 نفر عامل اجرایی کار خود را برای اسکان فرهنگیان در استان آغاز کردند.

وی با بیان اینکه پذیرش اسکان مهمانان از 25 خردادماه جاری آغاز و تا 15 شهریورماه امسال ادامه خواهد شد، افزود: راه‌اندازی پیک موتوری برای هدایت مهمانان تابستانی، تهیه بروشور و بنر راهنمای پذیرش مراکز رفاهی و اسکان استان در ورودی شهرها و تجهیز آموزشگاه‌های برخوردار و مجهز به سیستم سرمایشی برای اسکان مهمانان تابستانی از فعالیت‌های این اداره است.

دبیر اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان در خراسان جنوبی به آماده‌سازی نمازخانه‌های مدارس تحت پوشش ستاد اسکان برای برگزاری نماز جماعت اشاره کرد و ادامه داد: پیش‌بینی مراکز ورزشی و درمانی به منظور ارائه خدمات به مهمانان تابستانی و تجهیز اردوگاه‌های استان به منظور استفاده گردشگران از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

مهدی‌نژاد هماهنگی با سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی اجرای طرح اسکان را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: همچنین نظام پلسخگویی مناسبی برای همکاران فرهنگی ایجاد و نقاط قوت و ضعف و راهکارهای مناسب طرح اسکان تابستان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه ستادهای اسکان به تجهیزاتی از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال، کولر آبی و اجاق گاز تجهیز شده است، تصریح کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان براساس تجهیزات و امکانات به سه گروه ویژه، الف و ب تقسیم‌بندی شده‌اند.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته 4607 خانوار با 16 هزار و 585 نفر در قالب 33 هزار و 170 نفر روز در مدارس استان اسکان یافتند.

 

انتهای پیام

captcha