مشکلات جامعه ناشی از دور شدن از آموزه‌های قرآنی است
کد خبر: 3723992
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

مشکلات جامعه ناشی از دور شدن از آموزه‌های قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، اظهار کرد: اگر امروز در جامعه با مشکلات فراوانی مواجهیم ناشی از دور شدن از آموزه‌های قرآنی است که امیدواریم با ترویج قرآن گامی در مسیر آشنایی بیشتر با این کتاب آسمانی برداشته شود.

حجت‌الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: انسان برای تدوام حیات و تقویت انگیزه خود نیاز به افزودنی دارد و معارف قرآنی تضمین کننده گواهینامه سلامت معنوی انسان در دنیا و آخرت است.

مشکلات جامعه ناشی از دور شدن از آموزه‌های قرآنی است
وی، قران را کتاب هدایت و سعادت دانست و افزود: قرآن به عنوان راهنما و کتاب هدایت و سعادت قابل احترام است و ترویج قرآن آسیب‌های اجتماعی جامعه را کمرنگ می کند.
وی بیان کرد: مردم به قرآن معتقدند و تقریباً همه خانواده‌ها با قرآن آشنایی کم و بیش دارند و عده‌ای حتی در جهت حفظ قرآن فعال هستند، ولی آنچه مهم است، تدبر در قرآن و توجه به معانی بلند آن و عمل به آموزه‌های این کتاب آسمانی است، تا بهترین توشه از قبل آن نصیب انسان شود.
حجت‌الاسلام حمیدی، از اثرات دور شدن از آموزه‌های قرآن گفت و ادامه داد: اگر امروز در جامعه با مشکلات فراوانی مواجهیم ناشی از دور شدن از آموزه‌های قرآنی است که امیدواریم با ترویج قرآن گامی در مسیر آشنایی بیشتر با این کتاب آسمانی برداشته شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز یادآور شد: همه موظفیم به عنوان خادمان قرآنی، آیات الهی را برای مردم تلاوت و آن‌ها را به آشنایی، انس و عمل به قرآن دعوت کنیم تا راه پاکی در اجتماع پیرو داشته باشد.
انتهای پیام

captcha