رشد 30 درصدی متقاضیان آقا در دوره‌ تخصصی حفظ یکساله جامعةالقرآن
کد خبر: 3723995
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
اسلامی خبر داد:

رشد 30 درصدی متقاضیان آقا در دوره‌ تخصصی حفظ یکساله جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ معاونت آموزش و پژوهش جامعة القرآن الکریم آقایان استان تهران و البرز از رشد 30 درصدی ثبت‌ نام کنندگان آقا در دوره‌ حفظ تخصصی یکساله در سال تحصیلی جدید خبر داد.

 رد نشود/// رشد 30 درصدی متقاضیان آقا در دوره‌ تخصصی حفظ یکساله جامعةالقرآن

محمدهادی اسلامی، معاونت آموزش و پژوهش جامعة‌القرآن الکریم آقایان استان تهران و البرز در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: تبلیغات دوره‌های تخصصی حفظ یک، دو، سه و پنج ساله مؤسسه و همچنین دوره‌های عمومی روخوانی، ‌روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن ویژه آقایان تا پنج‌شنبه، 31 خردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این دوره‌ها از شنبه، دوم تیرماه در شعب مختص آقایان در تهران چون طلاب، نامجو در مرکز تهران، مرکز قرائت در شرق تهران، امام حسن عسکری(ع) در غرب تهران و منتظران مهدی(عج) در شمال تهران و شعب در رباط کریم، ورامین و کرج پس از برپایی دوره توجیهی و مصاحبه آغاز می‌شود.

اسلامی اظهار کرد: بیش از 200 نفر از آقایان در این دوره‌ها نام‌نویسی کرده‌اند که این تعداد نسبت به سال گذشته با رشد 30 درصدی روبه‌رو بوده است.

وی عنوان کرد: سپس پذیرفته‌شدگان دوره پس از مصاحبه به دوره آزمایشی 73 روزه طی ایام تابستان راه پیدا می‌کنند که طی آن موفق به حفظ سه جزء از قرآن کریم و همچنین حضور در چندین مرحله المپیاد عروج خواهند شد و پس از تشکیل هیئتی تصمیم نهایی براساس نمرات و امتیازهای قرآ‌ن آموزان و ارزیابی توانمندی‌هایشان، برای حضور در دوره اصلی اخذ می‌شود.

انتهای پیام

captcha